Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Analyze market situation, market trend, trade area, potential customers’ behavior
- Understand current business performance (by analyzing historical data)
- Contribute & Develop MKT (promotional) programs monthly/ quarterly/ occasionally (sales-driven marketing) for all channels: offline & online
- (social platforms, e-com, delivery platforms, …)
- Work with internal MKT members to prepare & launch programs (communication, design, POSMs, …)
- Follow-up team members & help/ guide them:
▪ To work with internal departments to get well alignment & roll-out on-time, in-full (Operations, IT, Finance, Supply Chain (POSMs), …)
▪ To extend partnerships & build landlords’ relationship to enhance brand awareness & drive traffic
- Manage & track MKT programs’ performance weekly/ monthly & revise if needed to meet business objectives
- Do post-evaluation reports
- Others scopes of work assigned by line manager
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s Degree in Marketing, Business Administration or relevant
- 03 years-experience in Trade Marketing, Sales-driven Marketing or Overall Marketing
- Background experience in F&B, Retail, FMCG is a priority
- Good at data/ market analysis, multi-tasking, communication & negotiation.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Độ tuổi: 21 - 28
- Lương: 10 Tr - 15 Tr VND
Công ty TNHH Đầu tư và Phát triển Dịch vụ Trường Phát. Chuyên nhập khẩu trực và kinh doanh tiếp các sản phẩm hàng tiêu dùng nhanh ngành hàng Mẹ&bé. Sau 3 năm Công ty đã và đang là 1 đơn vị dẫn đầu thị trường về doanh số, để đáp ứng khả năng phục vụ khách hàng, Công ty sẽ tuyển dụng nhiều vị trí khác nhau để kiện toàn bộ máy.Trường Phát định hướng phát triển các thương hiệu tã bỉm trẻ em chất lượng. Mang đến sản phẩm tốt nhất và an toàn tuyệt đối cho trẻ em và giúp hành trình làm mẹ thuận tiện và hạnh phúc.