Mô tả công việc
• Fulfill equipment sales orders in the North including office multi-function devices (photocopier/printer), production printing machines, return machines from customer to warehouse, lending machines to customer, arrange machine to event
• Cooperate with LSP (Logistics suppliers) to arrange the delivery to customer in time before installation is proceeded by Service team.
• Proceed and manage on spot customs clearance in the North including prepare customs documentation such as commercial invoices, packing list, goods delivery note providing to LSPs and manage the clearance lead time before assign the delivery order.
• Manage and arrange paper delivery to customers in the North
• Prepare the form and submit for import license to National Single window system with support from planning team.
• Follow up and keep track of LSPs performance to secure smooth logistics operation
• Periodically check and compare stock on-hand between our system and LSPs system to prevent gap variance
• Record and report to team leader/ manager in a timely manner
Key Challenges
• Ensure that always perform the job well with highest productivity and efficiency
• Ensure daily operation control to optimize the company's logistics service and costs
Yêu cầu công việc
• Hold bachelor's degree in Logistics, International Economics, Business or similar fields.
• English is the must
• More than 2 years of experience in logistics and transportation.
• Knowledge of foreign trade and logistics, Import/ Export and Customs clearance procedures.
• Have computer skills in MS Office, E-mail
• Familiar with ERP system (oracle is preferred)
• Able to work independently under high pressure
• Strong analytical thinking
• Good customer care
• Problem solving skills
• Self-motivation, curiosity and desire to learn.
• A collaborative, solutions-oriented approach and strong communication skills.
Quyền lợi được hưởng
- Having chances to get attractive company bonus every month/year
- Company trip once a year + Joining party
- Salary and position is reviewed 1 time a year
- Bonus by individual ability and company’s performance.
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance and other benefits
- Dynamic and sociable working environment.
Công Ty TNHH Delta Galil Việt Nam là nhà sản xuất và tiếp thị toàn cầu các sản phẩm may mặc nhãn hiệu riêng cho nam giới, phụ nữ và trẻ em, được thành lập vào năm 1975. Từ cơ sở ban đầu của chúng tôi ở Israel, trong hơn 4 thập kỷ, chúng tôi đã thành lập các trung tâm thiết kế, phát triển và sản xuất có vị trí chiến lược trải rộng trên bốn châu lục. Chúng tôi sử dụng 23.000 cộng sự trên toàn thế giới và phục vụ hơn 50 khách hàng hàng đầu trong ngành ở Mỹ, Anh và Châu Âu. Tại Delta Galil, chúng tôi tự hào về sự lan tỏa toàn cầu và bản chất đa văn hóa của chúng tôi. Chúng tôi sử dụng các cá nhân từ khắp nơi trên thế giới và tin tưởng vào sự tôn trọng lẫn nhau và cùng tồn tại, giữa chúng tôi và trong cộng đồng và môi trường nơi chúng tôi làm việc.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1975
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành