Mô tả công việc
United Overseas Bank Limited (UOB) is a leading bank in Asia with a global network of more than 500 branches and offices in 19 countries and territories in Asia Pacific, Europe and North America. In Asia, we operate through our head office in Singapore and banking subsidiaries in China, Indonesia, Malaysia, Thailand and Vietnam, as well as branches and offices. Our history spans more than 80 years. Over this time, we have been guided by our values - Honorable, Enterprising, United and Committed. This means we always strive to do what is right, build for the future, work as one team and pursue long-term success. It is how we work, consistently, be it towards the company, our colleagues or our customers.
About the Department
We design and provide products and services that empower our customers to enjoy greater banking convenience while they extract more value from their money. In particular, we are focused on promoting and developing healthy saving and investment practices across generations.
Key Responsibilities
Provides input to decisions regarding Vendor/agency selection, development of creative assets, channel testing strategy
Understands and Works with/within marketing budget, agency and Vendor relationships.
Supports leadership on assigned campaigns and tracks data to assist in acquisition forecasting and Performance reporting for campaigns○
Works collaboratively with team to achieve campaign and business goals
Supports campaign Management across existing programs, as assigned by Manager
Optimizes creative, messaging and acquisition landing pages to generate business results tied to key performance indicators.
Ensures Quality Assurance in ad copies, landing pages, and sitelinks pre and post launch
Utilizes reporting to ensure key performance indicators are Efficiently met month over month
Stays abreast of industry trends to develop ongoing subject matter expertise in the digital acquisition/online media and marketing space.
Appropriately assess risk when business decisions are made, demonstrating particular consideration for the firm's reputation and safeguarding UOB group, its clients and assets, by driving compliance with applicable laws, rules and regulations, adhering to Policy, applying sound ethical judgment regarding personal behavior, conduct and business practices, and escalating, managing and reporting control issues with transparency.
Yêu cầu công việc
1-2 years of experience hand-on running marketing or digital campaigns for a large global organization
Digital agency experience is a big plus
Bachelor's/University degree or equivalent experience
Quyền lợi được hưởng
Healthcare Plan: Healthcare Insurance Policy; Annual Health Check-Up Program
Others: Staff Housing Loan Policy (Mortgage); Tenure Policy (Long-service award); Annual Paid Leave, etc.
Được thành lập từ năm 2013, TP Entertainment đã chọn cho mình sứ mệnh luôn lắng nghe, thấu hiểu để phát triển sản phẩm công nghệ tiên tiến và hữu ích trên nền smartphone cho người dùng trên toàn thế giới nhằm tăng trải nghiệm người dùng trên smartphone và thỏa mãn nhu cầu giải trí người dùng.
Với tầm nhìn xây dựng TP Entertainment trở thành công ty cung cấp sản phẩm và dịch vụ trên nền smartphone đẳng cấp khu vực và quốc tế, TP Entertainment đã xây dựng đội ngũ cán bộ nhân viên có chuyên môn cao, nhiệt huyết và thiện chiến. Đồng thời TP Entertainment đã và đang phát triển nền tảng cho riêng mình để đáp ứng số lượng người dùng đông đảo trên toàn thế giới.
Đến với TP Entertainment cùng tiêu chí “ Làm hết sức, chơi hết mình” không chỉ được gia nhập đội ngũ thành viên siêu khỏe, trẻ và nhiệt tình; bạn còn có cơ hội được học hỏi các kĩ năng phát triển bản thân cũng như tham gia các khóa học kĩ năng mềm được hướng dẫn và dẫn dắt bởi leader tận tâm.
Không chỉ vậy, rất nhiều các hoạt động ăn chơi tưng bừng được tổ chức hàng tuần, hàng tháng; đảm bảo anh em luôn giữ thể trạng tốt nhất cho công việc.