Mô tả công việc
We are, iTechwx, established in mid-2022, with 600 employees across 3 offices within Ho Chi Minh City. iTechwx dedicates the One-Stop Digital Transformation Service to our customers. Renowned for delivering premium IT outsourcing services exclusively tailored for Microsoft clients for 4 products: Microsoft Dynamics 365, Microsoft Azure, Microsoft Windows Commercial, Microsoft Office 365.
You will:
• Regularly review agent backlog to identify compliance, case handling, and process issues, report findings to management team promptly.
• Conduct recovery calls to mitigate high-risk cases, enhancing team performance.
• Performance tracking by reviewing key performance indicators and operational processes to provide insights into areas that require additional resources or training, thereby optimizing workload distribution, preventing backlogs and maintaining stable scorecard.
• Provide accurate, timely reports on service quality, productivity, availability, and other key metrics on a daily, weekly, and monthly basis.
• Oversee compliance audits and ensure the team meets compliance targets to ensure high standards of discipline and accountability within the team.
• Perform root cause analysis for feedback surveys, identify issues, and develop action plans.
• Standardize the handling process and training materials.
• Conduct training on process, best practice, lesson-learnt and soft skill sharing.
• Other tasks as assigned by the manager
Yêu cầu công việc
• From 2 years of working experience with at least 1-year experience in QA position in customer support field.
• Fluent in English.
• Excellent communication and interpersonal skills.
• Demonstrated problem-solving skills, strategic and analytical capabilities.
• Having experience/background in IT, Tech Support, high-tech projects is a plus.
• Professional appearance, courteous manner, and clear, friendly phone voice
Quyền lợi được hưởng
• Salary at 100% during the probationary period
• 90% contribution of the gross salary to social insurance
• An employee who works at night (10 PM - 6 AM) will be paid an additional amount of 30% of the normal salary + PVI insurance + 500,000 VND food allowance
• 20 days leave (12 days of annual leave and 8 days of sick leave)
• Training will be offered
• Full working equipment will be provided Annual Health Checkup • Activities: Birthday party, Employee engagement activities.
Được thành lập từ năm 2013, TP Entertainment đã chọn cho mình sứ mệnh luôn lắng nghe, thấu hiểu để phát triển sản phẩm công nghệ tiên tiến và hữu ích trên nền smartphone cho người dùng trên toàn thế giới nhằm tăng trải nghiệm người dùng trên smartphone và thỏa mãn nhu cầu giải trí người dùng.
Với tầm nhìn xây dựng TP Entertainment trở thành công ty cung cấp sản phẩm và dịch vụ trên nền smartphone đẳng cấp khu vực và quốc tế, TP Entertainment đã xây dựng đội ngũ cán bộ nhân viên có chuyên môn cao, nhiệt huyết và thiện chiến. Đồng thời TP Entertainment đã và đang phát triển nền tảng cho riêng mình để đáp ứng số lượng người dùng đông đảo trên toàn thế giới.
Đến với TP Entertainment cùng tiêu chí “ Làm hết sức, chơi hết mình” không chỉ được gia nhập đội ngũ thành viên siêu khỏe, trẻ và nhiệt tình; bạn còn có cơ hội được học hỏi các kĩ năng phát triển bản thân cũng như tham gia các khóa học kĩ năng mềm được hướng dẫn và dẫn dắt bởi leader tận tâm.
Không chỉ vậy, rất nhiều các hoạt động ăn chơi tưng bừng được tổ chức hàng tuần, hàng tháng; đảm bảo anh em luôn giữ thể trạng tốt nhất cho công việc.