Manage the brand's social media pages: Oversee content creation (including writing, presenting content, and ideation of visuals) on the Fanpage, Website, and other communication channels.
Collaborate with the Marketing Team: Develop detailed communication plans for the brand's Fanpages.
Content Creation: Write and maintain content for the Fanpage, website, etc
Responsible for producing communication content: This includes writing, conceptualizing videos/images, short clips, and reports for both online and offline media channels.
Write PR articles: As required by superiors, coordinate with other departments to support brand content development.
Participate in campaign planning and management: Contribute creative content ideas for Digital Marketing campaigns.
Edit communication content: Manage content on the company's communication channels (news, website content, social media, email, external PR content, seeding content, SEO keywords...). Explore new channels if possible.
Report results as required: Perform other related tasks as assigned by the Line Manager.
Manage the brand's social media pages: Oversee content creation (including writing, presenting content, and ideation of visuals) on the Fanpage, Website, and other communication channels.
Collaborate with the Marketing Team: Develop detailed communication plans for the brand's Fanpages.
Content Creation: Write and maintain content for the Fanpage, website, etc
Responsible for producing communication content: This includes writing, conceptualizing videos/images, short clips, and reports for both online and offline media channels.
Write PR articles: As required by superiors, coordinate with other departments to support brand content development.
Participate in campaign planning and management: Contribute creative content ideas for Digital Marketing campaigns.
Edit communication content: Manage content on the company's communication channels (news, website content, social media, email, external PR content, seeding content, SEO keywords...). Explore new channels if possible.
Report results as required: Perform other related tasks as assigned by the Line Manager.Yêu Cầu Công Việc
Education: : College/University degree in Marketing or Journalism
Seniority: At least 2 years in content marketing
Attitude: Hard-working, ability to work under pressure, creative
Skills:
Good communication in English (4 skills) and proficiency in office software
Good marketing mindset, excellent writing skills, creativity, and adaptability to information and trends
Basic marketing knowledge and market analysis
Fundamental knowledge and ability to evaluate digital performance
Proficiency in photo editing software like Photoshop or other design software is an advantageLaptop
Chế độ bảo hiểm
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
Đại Siêu Thị GO! (Big C Việt Nam) là một chuỗi siêu thị của Tập đoàn Central Group. Các siêu thị của Big C được điều hành ở nhiều quốc gia trong Đông Nam Á, bao gồm Việt Nam, Thái Lan và Lào. Công ty thành lập và mở siêu thị đầu tiên tại Bangkok, Thái Lan năm 1994 và phát triển mạnh mẽ từ đó. Tại Việt Nam, Big C đã mở rộng hoạt động tại nhiều khu vực và trở thành một trong những chuỗi siêu thị phổ biến nhất ở đây. Ngoài bán lẻ, công ty cũng cung cấp các dịch vụ cho khách hàng như bảo hành và sửa chữa sản phẩm.
Kể từ tháng 12/2020, 5 Đại siêu thị Big C sẽ được tiến hành đổi tên thương hiệu thành Đại siêu thị GO! với thời gian dự kiến sẽ hoàn thành vào đầu tháng 01/2021. Sau đó các Đại siêu thị còn lại của tập đoàn sẽ được thay đổi hoàn toàn với tên thương hiệu mới là Đại siêu thị GO!.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chính sách bảo hiểm như : BHYT, BHXH, BHTN
- Bảo hiểm Tai nạn 24/24
Các hoạt động ngoại khóa
- Liên hoan tập thể
- Dã ngoại
- Team-building
- Tổ chức các hoạt động như dã ngoại, picnic, tham quan, du lịch, giải trí
- Tổ chức các buổi biểu diễn văn nghệ, cuộc thi tài năng để thể hiện sự sáng tạo và tài năng của nhân viên
Lịch sử thành lập
- Năm 1993, Tập đoàn Central Group thành lập công ty Tam Muội.
- Năm 1994, Mở siêu thị Big C đầu tiên tại Bangkok, Thái Lan.
- Năm 1998, Big C mở rộng hoạt động tại Lào và Việt Nam. Mở siêu thị Big C đầu tiên tại TP. Hồ Chí Minh, Việt Nam.
- Năm 2010, Tập đoàn Casino trở thành chủ sở hữu của Big C.
- Năm 2016, Big C Việt Nam gia nhập Tập đoàn Central Group Thái Lan.
- Năm 2018, Central Group mua lại 49% cổ phần của Casino, trở thành chủ sở hữu đa số của Big C.
- Năm 2019, Big C Thăng Long ra mắt ngày 6/12 tại Hà Nội với quy mô lớn nhất Việt Nam.
- Năm 2023, Big C Thăng Long tổ chức sự kiện giới thiệu thực phẩm từ Canada tại cửa hàng vào ngày 28/7/2023
Mission
Điểm đến của người tiêu dùng và là nhà bán lẻ tốt nhất làm hài lòng quý khách hàng.
Review Đại Siêu Thị GO! (Big C Việt Nam)
Môi trường làm việc ổn, có thể xoay ca, đồng nghiệp hòa đồng, cần tăng thưởng (IT)
Văn phòng rộng rãi, môi trường yên bình, phù hợp người thích sự ổn định, đồng nghiệp vui vẻ (IT)
Nơi làm việc tốt môi trường hòa đồng, quản lý quan tâm nhân viên, cung cấp bữa trưa (ID)