Mô tả công việc
Revenue Management
• Continuous analysis of changing channel distribution models and the impact on consumer booking trends
• Optimizes hotel and corporate pricing strategies through definition and management of BAR levels, stay restrictions and other tactics, which are congruent with demand factors and which are managed through all distribution channels
• Maintain rates which promote integrity and which protect the relationships with long term customers
• Work with Revenue Management Team to determine effective and engaging rate offers (packages) which are then offered into the right customer in the right channel
• Monitors transient, group and tour booking pace in order to determine pricing and availability controls for all reservation distribution sources. Discusses and implements changes in distribution plan accordingly
• Completes all rooms and revenue forecasting to accurately project unconstrained demand
• Ensure that appropriate overrides are in place, special events are accurately loaded in the system
• Determine unconstrained demand and maintains the data within the Demand Analysis strategies, both future and historical
• Work with Director of Sales & Marketing and Sales Team members to encourage strategic selection of the right piece of business, in keeping with brand guidelines
• Track and analyze of competitive set pricing and yield strategies, gaining the ability to predict the comp set reaction to changes in the marketplace
• Plays an active role in the Strategic Planning, Marketing Plan and budgeting processes
• Chairs and prepares materials for the weekly Revenue Management Meetings
• Prepares revenue updates as required
Team Management
• Interview, select and recruit direct reports
• Identify and develop team members with potential
• Conduct performance review with the team
• Constantly monitor team members’ appearance, attitude and degree of professionalism
• Develop, conduct maintain all staff training programs for team members, focusing on their development needs, providing them with new skills to meet the changing needs of the business
Quyền lợi được hưởng
- Joining large International Hotel Chain
- Opportunities for career advancement, training and development
- Opportunities to experience international hotel’s service standards & to grow interpersonal skills.
- 100% service charge earned during probation period
- Accor employee’s benefits as per Hotel policies
- Work in team environment & experience multitasking to enhance skills for international hotel’s service standard
Yêu cầu công việc
- Diploma in Tourism/ Hospitality Business Management is preferred.
- Minimum 2 - 3 years of relevant experience with managerial position.
- English language is essential.
- Strong teamwork, interpersonal and customer service skills.
- Has the ability to trouble shoot.
- Has a CAN-DO attitude.
Yêu cầu hồ sơ
Please send your CV to Talent & Culture Department!
Với đội ngũ gần 100 CB-CNV là những nhân viên kỹ thuật có trình độ chuyên môn cao, kỹ năng giao tiếp, tư vấn bán hàng, giới thiệu sản phẩm chuyên nghiệp. Chúng tôi đã xây dựng và tạo được thương hiệu, uy tín đến đông đảo khách hàng.
Ngoài hệ thống thiết bị âm thanh, Công ty Hoàng Hải còn được biết đến là một đại lý lớn của các hãng Sony, Samsung, JVC, Panasonic, Sharp, Hitachi, LG, Pioneer… với sự đa dạng chủng loại Tivi, Dàn âm thanh của chính hãng. Đặc biệt chúng tôi đã cung ứng ra thị trường một lượng lớn Tivi từ 60 inch trở lên.
Ngày nay, với công nghệ hiện đại, mẫu mã đa dạng các hãng lớn đã đưa ra những loại máy chiếu, máy ảnh, máy quay phim đã và đang làm phong phú các mặt hàng kinh doanh của chúng tôi.
Đến với chúng tôi khách hàng đã đến với thế giới của âm thanh - thế giới của màn hình Tivi hiện đại nhất. Cùng với đó là sự phục vụ chuyên nghiệp, giá cả hợp lý