Mô tả công việc
✔ Manage the daily operations of the projects of Unit.
✔ Coordinate to co-establish, maintain and lead business relationships with customers, demonstrating the company's spirit and values through each job to customers' row.
✔ Manage and maintain team performance and motivate human resources in projects.
✔ Evaluate achievements and recognize members' contributions.
✔ Manage and maintain the financial efficiency of many projects by monitoring and forecasting profits and costs.
✔ Collaborate with direct report and supervisors to supervise the implementation of training and quality plan, to allocate and optimize suitable resources and budget to ensure project quality and reach Clients' requirements.
✔ Play a leadership role in identifying business opportunities and selling our value to address client needs.
✔ Demonstrate high level of knowledge of the client's industry, industry trends, client's business objectives and market opportunity techniques in developing high quality opportunity plans in support of client and our growth objectives.
✔ Ensure and maintain smooth communication between the project and the units.
✔ Keep track of the quantity of assets and facilities assigned to the project and to request for repair if required.
✔ Prevent and prevent fraud risks and thoroughly handle fraud cases.
✔ Managing reports and reporting system to evaluate performance.
✔ Monthly & other BAU reports.
Yêu cầu công việc
✔ Age : 30 - 40
✔ Proven experience as an Operations Manager or in a similar role.
✔ Fluency in Korean (equivalent to TOPIK 5) is mandatory.
✔ Proficiency in English communication is an advantage.
✔ Experience in E-Commerce, Call Center, Retail companies (must have)
✔ Strong leadership skills with the ability to motivate and inspire a diverse team.
✔ Excellent analytical and problem-solving abilities, with a track record of driving process improvements and achieving operational efficiency.
✔ In-depth knowledge of contact center operations, including workforce management, quality assurance, and performance metrics.
✔ Exceptional communication skills, both verbal and written, with the ability to interact effectively with customers, team members, and stakeholders.
✔ Ability to thrive in a fast-paced and dynamic environment, managing multiple priorities and deadlines.
✔ Willingness to work a flexible schedule.
■SALARY:
KOR Language: 50 - 65 mil (gross)
KOR/ENG Language: Up to 70 mil (gross)
■WORKING TIME: 8 AM - 5 PM, Monday – Friday & Bi-weekly Saturday.
Quyền lợi được hưởng
✔ Promotion opportunities & Salary increase every year.
✔ Periodical bonus: twice/year.
✔ 13th-month salary.
✔ Insurances followed Vietnamese Labor Law.
✔ Extra Health and Incidence Insurance.
✔ Bonuses, gifts for Holidays.
✔ Activities: Birthday party, Employee engagement activities.
✔ Working in the environment of a multinational corporation, with customers being the leading foreign companies in the field.
✔ Global oriented working environment.
✔ Opportunities to work with a high expertise team from both internal and regional/ corporate teams.
✔ Opportunities to work with leading clients/companies in the field around the world.
Công ty TNHH Dịch Vụ và Cung Cấp Thực phẩm Quốc tế IFSS
Chúng tôi là một công ty Singapore mở tại Singapore, một nhà cung cấp các thành phần và dịch vụ chất lượng cao. Mục tiêu của chúng tôi là trở thành nhà cung cấp thực phẩm và dịch vụ được công nhận trong thị trường doanh nghiệp tại Việt Nam và khu vực Đông Dương.
Một trong những phân nhánh của chúng tôi hiện nay là kênh Horeca phân phối độc quyền của nhà sản xuất phụ phẩm bánh toàn cầu đang cung cấp các nguyên liệu bánh cho khách sạn cao cấp và nhà hàng. Chúng tôi muốn mời những cá nhân năng động, có kinh nghiệm quản lý và kỹ năng chuyên nghiệp để gia nhập đội ngũ của chúng tôi.
Tại IFSS, mọi thứ đều bắt đầu với mục đích nuôi dưỡng thế giới theo cách an toàn, có trách nhiệm và bền vững. Khách hàng chọn chúng tôi vì thế giới chuyên môn của chúng tôi, được giao hàng tại địa phương, nhanh chóng và đáng tin cậy theo cách tạo ra giá trị cho cả họ và chúng tôi. Mỗi ngày, chúng tôi kết nối khách hàng và nhà cung cấp với thế giới bằng cách phát triển các mối quan hệ cá nhân và đặt ra tiêu chuẩn cao về cách chúng tôi làm việc. Khi bạn tham gia nhóm của chúng tôi, bạn sẽ khám phá ra rằng các doanh nghiệp và sản phẩm đa dạng của chúng tôi trải rộng trên nhiều ngành công nghiệp, địa lý và chuyên ngành. Bất kể bạn muốn đạt được điều gì, tại IFSS, bạn đều được trao quyền để trở thành người giỏi nhất. Hãy tham gia cùng chúng tôi để tạo kết nối, đạt được mục đích cao cả hơn của bạn và tạo ra tác động có ý nghĩa trên toàn cầu.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2019
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,