Mô tả công việc
About The Job:
Our Merchandising Executive will play a pivotal role in managing and coordinating customer orders, serving as the primary liaison between clients and internal departments. This role involves handling customer inquiries, understanding client needs, and ensuring seamless order execution while fostering strong client relationships.
What You’ll Do:
· Customer Inquiry Management
o Receive, process, and provide necessary information to fulfill customer inquiries
o Accurately identify client needs and product requirements relating to technical specifications, quality standards, delivery expectations, cost parameters, and more.
o Assess internal capabilities, such as product technical feasibility, production capacity, quality standards, to determine if orders can be fulfilled to customer specifications
· Order Coordination and Execution
o Construct and coordinate comprehensive order execution plan, clearly identifying necessary milestones, timelines, and people-in-charge to fulfill customer orders
o Collaborate closely with internal departments such as Research & Development, Planning, Production, and Quality Assurance, to ensure customer requirements and delivery timelines are met
o Communicate promptly and transparently with customers to provide updates on progress, address any potential issues proactively, and maintain positive relationships
· Customer Demand Analysis
o Collect, consolidate, and maintain an overview of order details, ensuring alignment between customers’ requirements and factory resources and capabilities
o Collect and analyze customer data to identify trends and provide actionable insights that can inform strategic decisions, helping shape the company’s strategy to better meet customer needs and respond to changing demand patterns
Yêu cầu công việc
This role requires strong organizational, analytical, and communication skills, as well as a deep understanding of both customer needs and internal production capabilities. The ability to coordinate across departments and maintain a customer-focused approach is crucial to ensure timely and satisfactory order fulfillment.
- Bachelors’ degree
- 0-3 years of work experience
- Excellent written and oral communication skills in English and Chinese
- Outstanding academic performance and strong record of extracurricular activity
- Strong analytical, problem-solving skills
- Excellent communication and interpersonal skills
- Positive attitude and a willingness to learn
Quyền lợi được hưởng
- Saturdays off
- Competive salary
- 13th salary
- Laptop provided
- Transportation from HCM, Binh Duong, Bien Hoa to the plant
Công ty TNHH Dịch Vụ và Cung Cấp Thực phẩm Quốc tế IFSS
Chúng tôi là một công ty Singapore mở tại Singapore, một nhà cung cấp các thành phần và dịch vụ chất lượng cao. Mục tiêu của chúng tôi là trở thành nhà cung cấp thực phẩm và dịch vụ được công nhận trong thị trường doanh nghiệp tại Việt Nam và khu vực Đông Dương.
Một trong những phân nhánh của chúng tôi hiện nay là kênh Horeca phân phối độc quyền của nhà sản xuất phụ phẩm bánh toàn cầu đang cung cấp các nguyên liệu bánh cho khách sạn cao cấp và nhà hàng. Chúng tôi muốn mời những cá nhân năng động, có kinh nghiệm quản lý và kỹ năng chuyên nghiệp để gia nhập đội ngũ của chúng tôi.
Tại IFSS, mọi thứ đều bắt đầu với mục đích nuôi dưỡng thế giới theo cách an toàn, có trách nhiệm và bền vững. Khách hàng chọn chúng tôi vì thế giới chuyên môn của chúng tôi, được giao hàng tại địa phương, nhanh chóng và đáng tin cậy theo cách tạo ra giá trị cho cả họ và chúng tôi. Mỗi ngày, chúng tôi kết nối khách hàng và nhà cung cấp với thế giới bằng cách phát triển các mối quan hệ cá nhân và đặt ra tiêu chuẩn cao về cách chúng tôi làm việc. Khi bạn tham gia nhóm của chúng tôi, bạn sẽ khám phá ra rằng các doanh nghiệp và sản phẩm đa dạng của chúng tôi trải rộng trên nhiều ngành công nghiệp, địa lý và chuyên ngành. Bất kể bạn muốn đạt được điều gì, tại IFSS, bạn đều được trao quyền để trở thành người giỏi nhất. Hãy tham gia cùng chúng tôi để tạo kết nối, đạt được mục đích cao cả hơn của bạn và tạo ra tác động có ý nghĩa trên toàn cầu.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2019
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,