Việc làm
- Reviews
- Việc làm
- Mức lương
- Phỏng vấn
- Tổng quan
Provides technical support to DN Services, Service Partners and Customers, based on expert knowledge of DN-serviced products and solutions. Starting point for structured problem management in the DN Incident & Problem Management process. Identifies, analyzes, addresses and resolves technical problems. Supports technical escalations as a well as improvement initiatives. Adopts and provides technical product trainings and ensures communication and feedback of service-relevant information to / from country services units. Develops, implements, maintains and advises on service processes and standard operational procedures. Initiates, manages or supports customer, fleet and product performance improvement projects and initiatives.
Responsibilities
- Provides technical Support for an assigned technician group, customers or small set of products / services.
- Identifies and troubleshoots complex technical problems ( For Example,related to mechanical, mechatronic, electronic, SW configuration and integrational issues) - also in co-operation with other DN Support functions ( For Example,M&S, SW PS).
- Works on assigned cases and task queues by following the proper case management protocols, prioritizing urgent requests, updating and escalating cases in alignment with supervisor.
- Analyzes technical issues and configuration topics, calling in and evaluating defective materials, trace and log files and determining reproduction steps and performing root cause analyses.
- Provides technical trainings, on-site-support and manages product-related technical escalations.
- Supports the integration of product and solution specific information ( For Example: service bulletins, FCO, Train-the-Trainer input) into standard services practices.
- Supports localization of services-relevant content.
- Regularly supports improvement projects.
Required Qualifications
- Diploma or equivalent work experience required.
- Minimum of 2-4 years of relevant experience or equivalent combination of education and experience in Service Support.
- Good business English skills (Written and spoken.)
- Experience in data analytic, Microsoft applications (Excel, Word and Powerpoint skills)
- Good presentations skills.
Why should you join Diebold Nixdorf?
Brightest minds + technology and innovation + business transformation The people of Diebold Nixdorf are 23,000+ teammates of diverse talents and expertise in more than 130 countries, harnessing future technologies to deliver personalized, secure consumer experiences that connect people to commerce. Our culture is fueled by our values of collaboration, decisiveness, urgency, willingness to change, and accountability.
–Diebold Nixdorf is an equal opportunity employer and we value diversity at our company. We do not discriminate on the basis of race, religion, color, national origin, gender, sexual orientation, gender identity, age, marital status, veteran status, or disability status.
- To all recruitment agencies: Diebold Nixdorf does not accept agency resumes. Please do not forward resumes to our jobs alias, Diebold Nixdorf employees or any other organization location. Diebold Nixdorf is not responsible for any fees related to unsolicited resumes**
Diebold Nixdorf là nhà cung cấp hàng đầu thế giới về kết nối các nền tảng thương mại cho hàng triệu khách hàng trong lĩnh vực tài chính và bán lẻ. Các giải pháp phần mềm của Diebold Nixdorf giúp đưa các giao dịch khách hàng, thanh toán bằng tiền mặt từ các kênh vật lý sang các kênh số một cách thuận tiện, an toàn và hiệu quả. Diebold Nixdorf cũng là đối tác hàng đầu về kết nối các nền tảng thương mại của gần 100 định chế tài chính và 25 nhà bán lẻ hàng đầu thế giới, Diebold Nixdorf cung cấp những dịch vụ và công nghệ tối ưu để có thể phát triển trong bối cảnh người tiêu dùng thay đổi không ngừng và đòi hỏi ‘luôn luôn sẵn sàng để được phục vụ’.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2007
Mission
- Với chính sách “Coi trọng và phát triển con người, trọng dụng nhân tài” Đại Phát luôn đón chào các tài năng đến làm việc tại công ty và cùng chung sức vì sự phát triển của Đại Phát.
Review Diebold Nixdorf
Lương cao so với mặt bằng, chế độ rất tốt, đặc biệt là đi company trip (IT)
Môi trường làm việc thân thiện, mọi người đều biết nhau, giúp đở lẫn nhau (IT)
Trả OT đầy đủ, nhưng OT liên tục do nhiều dự án áp lực (IT)
Những nghề phổ biến tại Diebold Nixdorf
Bạn làm việc tại Diebold Nixdorf? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn