Mô tả công việc
• Responsible for Actively manage key property issues (including capital projects; customer service; refurbishment)
• Assist the development of achievable hotel budgets and other short and long-term hotel strategic goals
• Provide effective leadership to the hotel management team and team members to ensure targets are met and exceeded
• Respond to audits that are completed by the company or external ones, to ensure continual improvement is achieved
• Plan, direct and coordinate the service delivery of all operational departments to meet and exceed guest expectations. Comply and exceed hotel and company Service Standards
• Ensure that costs are controlled throughout the operational departments and results are analyzed regularly to highlight problem areas and take appropriate action to rectify where needed
• Coach and develop the Heads of Department reporting to him/her, through objective setting and personal development, to ensure career progression and effective succession planning within the hotel and company
• Hold regular briefings and communication meetings with the HOD team
• Communicates a clear and consistent message regarding operational goals to produce desired results on a continuous basis.
• Ensures brand and regional business initiatives are implemented and communicates follow-up actions to team as necessary.
b. Ensures core elements of the service strategy are in place to produce the desired results.
c. Performance
- Responsible for creating, analyzing and managing P&L, ensuring the achievement of the KPIs in the budget or forecast for the MVP Danang Riverfront through activities such as:
- Direct cost control
- Creation of accurate cost breakdowns
- Control of wastage and food waste management
- Personnel cost optimization
- Revenue control and optimization
- Analysis of revenues and products sold
- Regular Business Reviews
- Creation of the annual CAPEX requirements
- Creation of the annual OPEX requirements
d. Human Resources
• Be knowledgeable of the development plans and tools in Human Resources and promote their use (Melia Home, climate, E-melia, development plans, Inspiring Opportunities, Melia Talk, Graduates Programs, Code of Ethics...).
• Identify high potential staff and actively participate in the development of the team
• Receives potential candidates for HoDs and validates the final candidate. Supports HoDs in the validation of the candidates for Assistant HoDs in the hotel and is informed about candidates for general staff positions.
• Responsible for onboarding in the hotel with the support of HR and the HoD, ensures compliance with the entire onboarding process for HoDs and general staff.
• Responsible for the implementation of Melia, Let’s Talk, attendance and follow-up.
• Acts as the hotel Head of Emergencies in all matters related to occupational safety and responsibility for customers.
• Participates in the service culture and brand induction sessions of the hotel team, being the host of them.
• Identifies training needs at the service level for the hotel team.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary and benefits package.
- Insurance: In addition to health insurance, social insurance and unemployment insurance according to the Labor Law, employees are entitled to participate in the health insurance package under the Group regime.
- KPI Bonus and holidays bonus.
- Professional development and career advancement opportunities
Yêu cầu công việc
• Excellent English skill in both writing and speaking
• At least 3-5 years in same positions in International size
• Development of management tools and processes, as well as improvement of KPIs.
• Ability to produce the budget definition.
• Knowledge of hotel operations.
• Excellent communication skills.
• Problem-solving skills.
• Ability to lead a team.
Yêu cầu hồ sơ
Hadalifa tự hào là một thương hiệu đáng tin cậy luôn đồng hành cùng bạn trong hành trình chăm sóc sức khỏe với bữa ăn tiêu chuẩn từ các loại hạt. Sự uy tín và chất lượng là những yếu tố quan trọng hàng đầu để Hadalifa thu hút và giữ chân khách hàng.
Hadalifa luôn chú trọng vào việc sử dụng nguyên liệu chất lượng cao. Với các thành phần có nguồn gốc tự nhiên và giàu dinh dưỡng. Để tạo ra các sản phẩm ngũ cốc đảm bảo tốt nhất cho sức khỏe của người tiêu dùng. Ngũ cốc của Hadalifa có thể cung cấp dinh dưỡng cần thiết cho cơ thể như vitamin, khoáng chất, chất xơ và và protein. Giúp duy trì sức khỏe và bổ sung năng lượng cho các hoạt động hàng ngày.
Hadalifa cung cấp nhiều loại ngũ cốc khác nhau, phù hợp với nhu cầu và khẩu vị của người tiêu dùng. Từ ngũ cốc dành cho cả gia đình đến ngũ cốc dành cho bà bầu. Từ các loại ngũ cốc nguyên liệu hữu cơ, đến các sản phẩm không chứa gluten. Bên cạnh đó, Hadalifa còn cam kết không sử dụng chất phụ gia độc hại, hóa chất tổng hợp hoặc đường tinh luyện. Điều này giúp đảm bảo an toàn thực phẩm và đáp ứng nhu cầu của những người quan tâm đến chế độ ăn lành mạnh.
Thương hiệu Hadalifa luôn tuân thủ nghiêm ngặt các quy định về an toàn thực phẩm và có chứng nhận từ các tổ chức chất lượng. Đảm bảo sản phẩm được sản xuất và kiểm định đúng chuẩn. Ngoài ra, Hadalifa còn nhận được phản hồi tích cực của khách hàng về chất lượng sản phẩm, dịch vụ và tác động tích cực đối với sức khỏe của họ. Điều này chính là một trong những yếu tố quan trọng hàng đầu xác nhận về chất lượng của ngũ cốc Hadalifa.