Việc làm DOUBLE BAD

Cập nhật 15/05/2024 14:36
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH DOUBLE BAD
Country Head Of Marketing (Vietnam)
DOUBLE BAD
14 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 11/11/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 21 Lê Quý Đôn, phường 6, quận 3, TPHCM

Mô tả công việc

Key Areas of Responsibility: 1. Strategic Leadership:- Shape and implement holistic marketing strategies aligned with ASIA Group business units goals in Vietnam- Lead and inspire a dynamic marketing team, fostering innovation and collaboration- Set clear goals and track performance metrics to ensure success across all units- Expand marketing channels and platforms to grow brand awareness, reach and customer acquisition for all business units of the ASIA Group in Vietnam2. Cross-Functional Collaboration:- Deliver the projected and committed supply to all business units according to the monthly and annual business plans - Bridge the gap between marketing and business units to ensure seamless strategy integration- Standardize marketing processes for consistency and efficiency for all business units3. Performance Optimization:- Leverage cutting-edge technology and AI tools to optimize communication and coordination - Develop data-driven strategies to boost marketing ROI and customer satisfaction- Utilize analytics to refine campaigns, reduce acquisition costs, and drive customer retention4. Talent & Innovation:- Build and nurture a high-performing, innovative marketing team- Drive continuous learning and professional development, ensuring the team stays ahead of industry trends5. Budget Management:- Oversee the marketing budget, ensuring optimal allocation of resources and financial control- Conduct budget reviews and analyses to identify opportunities for cost savings and strategic investments6. Stakeholder Engagement:- Work closely with the business units' management to align marketing initiatives with business goals.- Report to the ASIA Group Leadership on a quarterly and Annual basisWhile the above includes a deion is subject to change at the discretion of management.

Yêu cầu công việc

Required Competencies - Strong experience at setting strategic goals, and at conceptualizing and executing high quality branding and marketing strategies- Ability to work under pressure and comply to tight schedules - Ability to make sensible decisions in a fast-paced environment - Creative and resourceful in developing ideas to create effective marketing strategies- Leadership skills including motivating, coaching employees to perform well and task delegation for team members- Demonstrated credibility with colleagues and stakeholders at all levels of an organization- Great communicator and strong interpersonal skills- Stellar speaking and writing skills in English and Vietnamese- High level of commitment to the principles of organizational development and to the values of the company- Knowledge in Education industry is a plusQualification and Experience Required• Bachelor Degree in Marketing/ Business Administration. MBA is a major advantage• At least 10-15 years' experience in marketing positions, and 3-5 years in similar role • Technology skills: - Microsoft Word, Excel, PowerPoint - CMS Software - Meta Suite - Google Analytics - Popular Social Media and video Platforms (Tik Tok, Zalo, Viber, Telegram, YouTube,...) - Digital Marketing optimization tools

Quyền lợi được hưởng

- Môi trường làm việc dân chủ, hiện đại, chuyên nghiệp, có cơ hội thăng tiến và ổn định lâu dài.
- Được đóng BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của nhà nước.
- Được hưởng chế độ chăm sóc sức khỏe toàn diện.
- Được hưởng các quyền lợi khác theo chính sách của công ty

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Lĩnh vực: Bán lẻ hàng may mặc, giày dép, hàng da và giả da trong các cửa hàng chuyên doanh.

Bad Habits là một trong số ít brand Việt Nam chọn hình thái thương hiệu là Rebel-Outlaw,  chúng tôi muốn trở thành tiếng nói cửa những người trẻ, thế hệ gen Z, muốn khẳng định cái tôi cá nhân, thể hiện cá tính, ủng hộ sự sáng tạo không ngừng nghỉ .

- Với câu slogan : “Bad is not bad” (tạm dịch hư nhưng không hỏng), Bad muốn là tiếng lòng của những bạn trẻ : Chúng tôi cá tính, chúng tôi khác biệt nhưng chúng tôi vẫn luôn chứng minh giá trị của bản thân đối với xã hội.

Những nghề phổ biến tại DOUBLE BAD

Bạn làm việc tại DOUBLE BAD? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo DOUBLE BAD

DOUBLE BAD

Click để đánh giá