Mô tả công việc
1. Recruitment (Local & international offices)
Partner with hiring managers to determine talent needs, develop and execute immediate and long-term recruitment strategies to meet business objectives and needs.
Prepare recruitment material.
Proactively conduct market research and source potential candidates through internal & external channels.
Perform the end-to-end recruitment process including screening calls, assessment, in-person interview scheduling,...
Announce results and send job offers to qualified candidates.
Build and maintain close relationship with hiring managers, candidates, and other relevant stakeholders.
2. Onboarding & Offboarding
Facilitate the onboarding process for new hires, including orientation and training.
Coordinate offboarding activities, including exit interviews and necessary paperwork.
3. Employee database management
Prepare and follow up employment contracts and HR-related documents (probation contract, labor contract, non-disclosure agreement, minutes of handover, promotion, resignation,...).
Maintain accurate employee records, both hard copy and electronic, ensuring timely updates and corrections.
4. Employee relation
Act as a bridge between employees and BOD on employee relation issues (both VN and international offices).
5. Company events
Assist in organizing internal events: Tet, 8/3, sport day, company trip, mid - autumn festival, 20/10, Christmas, YEP,...
6. Reporting
Provide monthly/quarterly/annual recruitment reports to Leader/Manager.
7. Other tasks assigned by Leader/Manager.
Yêu cầu công việc
Bachelor's degree in business administration, Human Resource Management, or related majors.
Minimum 2 years of working experience in recruitment.
Fluent in English (to work with foreigner candidates).
Familiar with recruitment platforms and professional networks.
Candidate sourcing and database management.
Communication and interview skills.
Experienced in hiring for Singapore and Hong Kong market is preferable.
Quyền lợi được hưởng
Salary review: 2 times/year.
13th month salary.
Accessible career path and promotion opportunities.
Bonus on National Holiday, Birthday.
Leaves: 12 days of annual leave + birthday leave + seniority leave.
Additional healthcare insurance.
Team-building, company trip, Noel, charity, Halloween, Year End Party, mid-autumn, etc.
A professional, dynamic, international working environment.
Self-served lounge with coffee, tea, snack, etc.
Công ty TNHH Dụng cụ An Mi được thành lập vào năm 2009. Cho đến nay, chúng tôi tự hào là một trong những đơn vị hàng đầu Việt Nam trong lĩnh vực mài chính xác, chế tạo dụng cụ cắt, chế tạo chi tiết cơ khí chính xác và dịch vụ tráng phủ kim loại PVD. Chúng tôi phục vụ nhiều khách hàng lớn trong các ngành nghề bao gồm: Ô tô, xe máy, hàng không, dầu khí, y tế, điện tử, khuôn mẫu và các ngành công nghiệp chế biến kim loại khác. Với danh tiếng được xây dựng trên sự hài lòng của khách hàng, chúng tôi đã, đang và sẽ nỗ lực hết mình để cung cấp các sản phẩm và dịch vụ đáp ứng mọi yêu cầu khắt khe nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2009
Mission
Với danh tiếng được xây dựng trên sự hài lòng của khách hàng, chúng tôi đã, đang và sẽ nỗ lực hết mình để cung cấp các sản phẩm và dịch vụ đáp ứng mọi yêu cầu khắt khe nhất.