Việc làm Dụng cụ An Mi

Cập nhật 05/08/2024 13:04
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH dụng cụ An Mi
HR cum Administration Senior Officer
Dụng cụ An Mi
3 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 53
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 53
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 10/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 15/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

1. Board of Management Assistant (40%)

  • Perform daily administrative duties include managing an active calendar of appointments; composing and preparing correspondence; arranging complex and detailed travel plans, itineraries, and agendas, and compiling documents for meetings.
  • Coordinate logistics with both internal and external meetings.
  • Draft reports, and letters of solicitation, and get approval; prepare and coordinate oral and written communication with partners (if any).
  • Handle postal paperwork.
  • Coordinate with all depts, maintain confidential files, and contact information; prepare for meetings, conferences, and committees both on and off-site.
  • Translate documents as a required.

2. HR & Administration (60%)

  • In charge of company’s purchasing. Generate and manage contracts with suppliers / customers related to administrative activities.
  • Manage and control efficiently all admin costs according to approved budget.
  • Ensure all orders & contracts are in place and periodically reviewed and updated according to the company Policy and Procedure.
  • Execute and promote Kaizen culture as plans.
  • Enhance engagement activities as well as annual HR & Admin activities such as company trip, year-end party, mid-autumn…
  • Undertake other tasks as assigned by Head of HR & Administration Dept.

Yêu Cầu Công Việc

  • Minimum 3-year(s) experience in using Microsoft Office products (Word, Excel, PowerPoint)
  • Good interpersonal skills
  • Fluent English and Japanese (in both the spoken and written forms, and for translation)
  • Effective written and oral communicator.
  • Ability to work independently and with professional discretion.
  • Ability to conduct research and present data in a succinct.
  • Excellent writing, editing, grammatical, organizational, and research skills.
  • Good time-management, and problem-solving skills.

Benefits: 

  • Attractive Salary (full insurance) + Allowance.
  • Salary of probation: full 100%
  • An attractive package of leave: 15 annual leave, birthday leave (gifts).
  • Salary review based on work performance and company’s performance.
  • Performance bonus, 13th- month salary.
  • Health care package; Gym package; Annual health check-up.
  • Nice & modern working space with young, dynamic & friendly colleagues and free coffee, tea, drinks.
  • Yearly company trip; Year-End Party.
  • Working hours: 8:00 - 17:00 from Monday – Friday.
  • Working place: 67 Le Loi St., Ben Nghe Ward, Dist.1, HCMC.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo
Công ty TNHH dụng cụ An Mi
Dụng cụ An Mi Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 75 Đỗ Xuân Hợp, Phước Long B

Công ty TNHH Dụng cụ An Mi được thành lập vào năm 2009. Cho đến nay, chúng tôi tự hào là một trong những đơn vị hàng đầu Việt Nam trong lĩnh vực mài chính xác, chế tạo dụng cụ cắt, chế tạo chi tiết cơ khí chính xác và dịch vụ tráng phủ kim loại PVD. Chúng tôi phục vụ nhiều khách hàng lớn trong các ngành nghề bao gồm: Ô tô, xe máy, hàng không, dầu khí, y tế, điện tử, khuôn mẫu và các ngành công nghiệp chế biến kim loại khác. Với danh tiếng được xây dựng trên sự hài lòng của khách hàng, chúng tôi đã, đang và sẽ nỗ lực hết mình để cung cấp các sản phẩm và dịch vụ đáp ứng mọi yêu cầu khắt khe nhất.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2009

Mission

Với danh tiếng được xây dựng trên sự hài lòng của khách hàng, chúng tôi đã, đang và sẽ nỗ lực hết mình để cung cấp các sản phẩm và dịch vụ đáp ứng mọi yêu cầu khắt khe nhất.

Những nghề phổ biến tại Dụng cụ An Mi

Bạn làm việc tại Dụng cụ An Mi? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Dụng cụ An Mi

Dụng cụ An Mi

Click để đánh giá