Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Account Manager - IT Solution (Erp/Netsuite)
FAST CHECK SERVICE
9 việc làm
3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
30/11/2024
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Sun Grand City Ancora Residence, 3 Lương Yên, Phường Bạch Đằng, Quận Hai Bà Trưng, Thành phố Hà Nội
Mô tả công việc
- Develop the market: Execute sales strategies and achieve established quota in the assigned territory by identifying and closing business opportunities through territory management, target account prospecting and profiling
- Build the relationship with customers: Own the services relationship and is responsible for understanding the customers’ business needs and direction in order to help them quantify and achieve their business objectives; Owns the territories services pipeline and is responsible for both prospecting and closing services opportunities; Maintain effective relationships with established customers and develop strategies to maximize services depth and revenue opportunities;
- Selling: Responsible for Oracle Netsuite full services by thoroughly assessing the customers’ needs and presenting appropriate services solutions;
- Maintain a thorough knowledge of Gimasys and Partner’s products and technology, as well as industry trends: Proactively maintain strong relationships with Sales team members and other Units in Gimasys (e.g. for cross-selling) Reporting of activities, including weekly and monthly sales forecasts, the status of the pipeline and results of prospecting activities;
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s Degree in Business Administration is preferred;
- 5-7 year experience in ERP, finance Solution Selling techniques with an emphasis on strong account and territory management;
- Ability to build relationships and quickly develop trust with C-level executives;
- Strong presentation, communication, organization, multitasking, and time management skills;
- Entrepreneurial mindset being able to put yourself in the customer’s shoes and driving continuous improvement and optimization
- Ability to build relationships and lead consulting engagements through incisive questioning, clear communication and a professional trust building manner; strong relationships with a diverse set of internal and external constituencies including senior level executives, legal, technical, finance, support, sales and marketing experts
- Demonstrated ability to manage difficult situations (technical + interpersonal) routinely sought after to address extremely complex, critical customer issues
- IELTS from 6.0 or equivalent is preferable (for daily business communication with customers and providers and studying product-related technical documents
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary (negotiation)
- Bonus: laptop provision,phone allowance,
- Bonus according to company policy: company gifts on special days and holidays
- Salary review once per year
- Social Insurance, Health Insurance, Unemployment Insurance according to Labour law
- Health Insurance (PTI), Annual health Check-Up, teambuilding, company trip
- Working time: Monday - Friday
- Annual leaves at least 12 days per year
- Career development: company-sponsored training and exam registration for the acquisition of international IT certifications; involve in IT projects with industry experts; personalized career path development
- Working environment: dynamic, professional and creative environment to promote the best of their abilities at work.
Khu vực
FAST CHECK SERVICE
Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 72, Landmark 81, Vinhomes Central Park, 720A Điện Biên Phủ, Phường 22, Quận Bình Thạnh,
FAST CHECK SERVICE (FCS) ra đời với sứ mệnh cung cấp giải pháp bán hàng cho các doanh nghiệp thuộc lĩnh vực tài chính, ngân hàng và bảo hiểm.
Khởi đầu là một trung tâm CSKH, FCS định hướng xây dựng nền tảng tài chính & bảo hiểm phi tập trung, cung cấp các dịch vụ trọn gói cho doanh nghiệp và khách hàng. Chúng tôi cung cấp các giải pháp tối ưu về quy trình, công nghệ & chi phí giúp các doanh nghiệp phát triển bền vững.
Thành lập từ 2021, FCS đã từng bước xây dựng đội ngũ bán hàng trên khắp cả nước; không ngừng nỗ lực tìm kiếm, giới thiệu dịch vụ tín dụng và tài khoản thanh toán cho hơn 10.000 khách hàng trên toàn quốc.
Những nghề phổ biến tại FAST CHECK SERVICE
Bạn làm việc tại FAST CHECK SERVICE? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
FAST CHECK SERVICE
Click để đánh giá