Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Catering and Meeting Manager
FAST CHECK SERVICE
9 việc làm
3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển:
18/11/2024
Hạn nộp hồ sơ:
30/11/2024
Hình thức:
Giờ hành chính
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Sơn Trà - Đà Nẵng
Mô tả công việc
- The Catering and events Manager will be responsible for delivering the guest experience from event planning, to handling customer requirements during meetings, to post-event follow-up with customers. Key to this role is developing expertise in understanding sector/account needs, maximising guest satisfaction, and driving incremental revenue to the hotel. Where applicable, this role will also involve management and the active coaching of assigned events team members.
- Analyses sales mix and likely impact on hotel goals
- Implement direction from Director of Sales and Marketing and Regional Managers
- Liaison with advertising agency
- Stock control of collateral
- Collateral input
- Execute advertising/creative briefs in a timely manner
- Works with superior on manpower planning and management needs
- Works with superior in the preparation and management of the Department’s budget
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary and benefits package
- International training opportunities and career development
- Dynamic and international working environment
- Other benefits as per Hotel policies
Yêu cầu công việc
Required Skills:
- Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
- Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.
- Proficient in the use of Microsoft Office
- Good writing skills
Qualifications
- Bachelor’s degree or Diploma in Sales & Marketing, Hotel Management, Business Administration, or related field preferred.
Experience
- 2 years related experience or an equivalent combination of education and experience
Yêu cầu hồ sơ
English CV
Khu vực
FAST CHECK SERVICE
Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 72, Landmark 81, Vinhomes Central Park, 720A Điện Biên Phủ, Phường 22, Quận Bình Thạnh,
FAST CHECK SERVICE (FCS) ra đời với sứ mệnh cung cấp giải pháp bán hàng cho các doanh nghiệp thuộc lĩnh vực tài chính, ngân hàng và bảo hiểm.
Khởi đầu là một trung tâm CSKH, FCS định hướng xây dựng nền tảng tài chính & bảo hiểm phi tập trung, cung cấp các dịch vụ trọn gói cho doanh nghiệp và khách hàng. Chúng tôi cung cấp các giải pháp tối ưu về quy trình, công nghệ & chi phí giúp các doanh nghiệp phát triển bền vững.
Thành lập từ 2021, FCS đã từng bước xây dựng đội ngũ bán hàng trên khắp cả nước; không ngừng nỗ lực tìm kiếm, giới thiệu dịch vụ tín dụng và tài khoản thanh toán cho hơn 10.000 khách hàng trên toàn quốc.
Những nghề phổ biến tại FAST CHECK SERVICE
Bạn làm việc tại FAST CHECK SERVICE? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
FAST CHECK SERVICE
Click để đánh giá