Mô tả công việc
POSITION SUMMARY
Check figures, postings, and documents for accuracy. Organize, secure, and maintain all files, records, cash and cash equivalents in accordance with policies and procedures. Record, store, access, and/or analyze computerized financial information. Classify, code, and summarize numerical and financial data to compile and keep financial records, using journals, ledgers, and/or computers. Prepare, maintain, audit, and distribute statistical, financial, accounting, auditing, or payroll reports and tables. Complete period-end closing procedures and reports as specified. Respond to and/or resolve questions, issues, or disputes from Marriott's Shared Service Center/guest. Process customer tax exemptions following government regulations. Review, reconcile, and process credit card vouchers and advance deposits. Monitor and audit gift certificate and incentive award redemption activity.
Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; protect company assets; protect the privacy and security of guests and coworkers. Anticipate and address guests’ service needs; assist other employees to ensure proper coverage and prompt guest service. Speak with others using clear and professional language; prepare and review written documents accurately and completely; answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others; support team to reach common goals; listen and respond appropriately to the concerns of other employees. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Quyền lợi được hưởng
- Days off/week: 2 days | 2 ngày nghỉ hằng tuần
- Competitive package| 13th salary month - Phúc lợi cạnh tranh | Lương tháng 13
- Full salary & service charge, social insurance during probation (following the labour laws) | Hưởng nguyên lương và phí phục vụ, tham gia bảo hiểm trong suốt thời gian thử việc (theo luật lao động)
- Medical Insurance Plan upon the hotel policy: Social insurance, health insurance and unemployment insurance |Tham gia bảo hiểm y tế theo chính sách của khách sạn: Bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế và bảo hiểm thất nghiệp
- National and international training courses | Các khóa đào tạo trong và ngoài nước
- Opportunity to develop career | Cơ hội phát triển nghề nghiệp
Yêu cầu công việc
- Education: University degree/G.E.D. equivalent
- Trình độ học vấn: Bằng tốt nghiệp trường Đại học /G.E.D. tương đương các ngành liên quan đến Kế toán, Tài chính
Yêu cầu hồ sơ
Công ty TNHH FSI Việt Nam được thành lập vào ngày 06/05/2009, là doanh nghiệp cung cấp những giải pháp tốt với sản phẩm Hóa chất & Thiết bị điện hàng đầu Việt Nam từ các hãng nổi tiếng trên thế giới đáp ứng được các nhu cầu đa dạng của khách hàng trên toàn Quốc.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2009
Mission
Được công nhận là một công ty với tinh thần khởi nghiệp và đổi mới sáng tạo trong hơn 13 năm qua FSI Việt Nam đã và đang không ngừng cung cấp những sản phẩm có chất lượng cao và dịch vụ sau bán hàng hoàn hảo nhằm mong muốn mang đến sự hài lòng cao nhất cho khách hàng.
Review FSI Việt Nam
Môi trường làm việc chuyên nghiệp và có nhiều cơ hội phát triển tại công ty nhưng áp lực công việc cao