Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
JOB SUMMARY
The incumbent will take charge of Customer Quality Assurance responsibilities to ensure all products meet
internal and external quality standards before shipping out, handle customer complaint and work closely
with all cross-functional teams to drive for customer satisfaction and continuous improvement
RESPONSIBILITIES
- Handle customer complaint, customer return and other customer quality requirements.
- Drive customer complaint resolution by carrying out root cause & failure analysis, dimensional
- analysis, or other means. In addition, communicate with customers when necessary to ensure
- verification of corrective & preventive actions.
- Lead Out of Box Audit (OBA), Use Test and customer quality continuous improvement.
- Handle daily OBA and Use Test issues, analyze data and work closely with IPQA to drive
- containment actions, root cause analysis, corrective & preventive actions as well as continuous
- improvement
- Support OBA & Use Test Supervisor in personnel management and training. Ensure OBA & Use
- Test team members are well trained with needed skills to perform required functions.
- Work closely with cross-functional teams to meet delivery schedules and production goals, while
- actively maintaining the expected level of quality.
- Maintain and continuously improve TTI quality management systems
Yêu Cầu Công Việc
- College or above degree in Electronic, Electrical, Mechanical Engineering or related Engineering
- field.
- Minimum 4 years of working experience in Quality field and related to customer complaint handling.
- Familiarity with metal, plastic, electrical or electronic products is an advantage.
- Familiar with Six Sigma, ISO 9001, Quality methods and tools such as FMEA, Control Plan, PPAP,
- APQP, MSA, SPC, DOE, 8D etc. Six Sigma Green Belt certification will be an advantage.
- Able to work independently and pro-actively.
- Strong skills in problem analysis and solving. Good customer technical service preferred.
- Good communication and interpersonal skills.
- Team player with positive approach.
- Good English reading, writing and speaking skills. PC skills required (MS Office, Outlook etc.)
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Gạo Vinh Phát Wilmar chế biến và xuất khẩu gạo, có trên 20 năm kinh nghiệm sản xuất và là một trong những đơn vị tiên phong trong ngành sản xuất và xuất khẩu gạo tại Việt Nam. Nhà máy chế biến gạo với các hệ thống thiết bị hiện đại theo công nghệ của các nước tiên tiến như: Đức, Anh, Ấn Độ… Đặt tại Tp. Long Xuyên, An Giang. Văn Phòng Đại Diện đặt tại lầu 9, Tòa nhà Royal Tower, 235 Nguyễn Văn Cừ, Quận 1, Tp. HCM. Trực thuộc tập đoàn Wilmar đến từ Singapore. Có các mảng kinh doanh đa dạng tại Việt Nam như sau: 1. Calofic – 2 nhà máy dầu ăn 2. Vietnam Flour Mill – 2 nhà máy bột mì 3. Wilmar Agro - 2 nhà máy trích lý cám gạo và 2 trung tâm thu mua ở miền tây. 4. Nam Duong food corporation và Meizan CLV corporation 5. Wilmar Marketing CLV – Công ty chuyên phân phối các sản phẩm của tập đoàn. 6. Vinh Phat Wilmar Rice Corporation – Nhà máy chế biến gạo xuất khẩu.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ BHXH, BHYT, BHTN theo quy định
- Bảo hiểm tai nạn 24/24
- Bảo hiểm Chăm sóc sức khỏe toàn diện
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Năm 1989, Công ty Cổ phần Đầu tư Vinh Phát được chính thức thành lập bởi ông Trần Ngọc Trung, người được ngành gạo gọi với cái tên thân mật là Chú Trung.
Mission
Tầm nhìn: Nâng cao sự hài lòng của khách hàng và người tiêu dùng thông qua việc cung cấp sản phẩm chất lượng đẳng cấp quốc tế với chi phí tối ưu.
Sứ mênh:
- Nâng cao tiêu chuẩn sản xuất của ngành công nghiệp gạo Việt Nam
- Nâng tầm thương hiệu gạo Việt Nam trên thị trường thế giới
- Xây dựng thương hiệu gạo nội địa bền vững, trở thành niềm tự hào của người Việt Nam