GEMCOMMERCE ★ 4.1

Hà Nội
200 - 500 nhân viên
Thương mại điện tử
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại GEMCOMMERCE

Dịch vụ khách hàng
Công nghệ thông tin
Giáo dục
Marketing/ Truyền thông

Việc làm GEMCOMMERCE

Cập nhật 05/08/2025 08:30
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH GEMCOMMERCE
Remote Customer Success Supervisor (9.00 pm - 6.00 am GMT+7)
GEMCOMMERCE 4.1★
11 đánh giá 40 việc làm 10 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 21/01/2025
Hạn nộp hồ sơ: 20/07/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

You’ll do

 

1. Top 3 Priority: 

  • Manage and oversee the performance of the Customer Success team (10-15 members), ensuring KPIs such as response time, service quality, ticket volume, and positive reviews are consistently met or exceeded.
  • Actively participate in recruitment, and onboarding processes, including training new team members on workflows, product knowledge, and customer success skills.
  • Provide hands-on support for customer interactions, especially handling complex or escalated cases to ensure timely and effective resolutions.

2. Other activities:

  • Collaborate with other teams (product, marketing team) to improve processes, share customer insights, and contribute to product development by relaying feedback from users.
  • Monitor team progress, provide coaching and mentorship, and foster a positive, high-performing team culture.
  • Continuously improve customer service standards and ensure alignment with company goals and values.

 

You have

  • Bachelor's degree in Business, Communications or a related field.
  • Proven experience in customer success or support roles, preferably in SaaS or technology-driven environments.
  • Strong leadership skills with a track record of managing and training teams of 10-15 members.
  • Excellent English communication skills (IELTS 7.0+ or equivalent) with the ability to coach and train effectively.
  • Solid understanding of customer service best practices, especially for SaaS products, and a customer-first mindset.
  • Analytical skills to track KPIs and develop strategies to improve team performance.
  • Problem-solving abilities to handle challenging customer cases with professionalism and efficiency.
  • Flexibility to work during night shifts (9:00 PM - 6:00 AM GMT+7)


We offer

  • Salary: Upto $1500
  • Work with top-class partners in the IT industry
  • Opportunity to grow our products in global markets, and expand to several branches throughout the countries.
  • Performance review and competency evaluation: twice per year.
  • Lunch meal + Parking fees provided.
  • Annual performance bonus & 13th – month salary: up to 3-month salary (based on your devotion and business efficiency)
  • Holiday bonus & Company trip
  • Annual leaves: 12 days per year 
  • Treatment: annual health check-up at top clinic in VN, weekly shoulder massage treatment, monthly team bonding, annual company trip,…
  • Training program: 100% product training and other training program according to the Company’s policy


Why you’ll love working here

  • Dynamic Growth Environment: Be part of a fast-growing company shaping the future of global e-commerce and SaaS innovation.
  • Impactful Work: Take on meaningful challenges and drive real results in a role that directly contributes to the company’s success.
  • Collaborative Culture: Work alongside passionate, talented colleagues in a supportive and energetic team environment.
  • Professional Development: Access training programs, mentorship, and opportunities to grow your career in marketing and beyond.
  • Professional and creative office environment. 


Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
T516, Tầng 5, Tòa nhà Artemis, Số 3 đường Lê Trọng Tấn, Phường Khương Mai, Quận Thanh Xuân, Thành phố Hà Nội

GemCommerce - Là công ty Công Nghệ phát triển sản phẩm E-commerce trên thị trường quốc tế.

Với mong muốn giúp Users có thể xây dựng các cửa hàng trực tuyến tuyệt vời, GemCommerce mang tới giải pháp nâng tầm những trải nghiệm và dịch vụ hỗ trợ khách hàng chuyên nghiệp từ chính gian hàng của Users.

Song hành cùng tầm nhìn tạo nên cuộc sống tốt đẹp hơn với E-commerce, đồng thời ghi tên mình trên bản đồ những Công ty E-commerce dẫn đầu với các sản phẩm vượt qua mọi giới hạn tác động đến mọi người dùng trên toàn thế giới, GemCommerce mang trên mình sứ mệnh giúp mọi người dễ dàng xây dựng các cửa hàng bán hàng trực tuyến thành công, luôn luôn phát triển các công cụ & giải pháp hiệu quả nhằm tối ưu trải nghiệm thương mại và thúc đẩy tỉ lệ chuyển đổi.

Thành lập từ 2017, hiện GemCommerce đã bước đầu gặt hái được những thành tựu đáng ghi nhận từ 2 sản phẩm cốt lõi là GemPages, chúng tôi có:

400K+ Khách hàng toàn cầu

40K+ Khách hàng trả phí

5K+ Đánh giá tích cực

100+ Nhân viên toàn cầu

Tại GemCommerce, chúng tôi luôn tìm kiếm những cộng sự đam mê thử thách, nhiệt tình, máu lửa chung tay mang lại giá trị cho 400,000+ khách hàng toàn cầu. Nếu bạn là một người như vậy, hãy gia nhập GemCommerce để cùng nhau tạo ra những điều phi thường thay đổi thế giới với E-commerce

 

Review GEMCOMMERCE

4.1
11 review

21/07/2021
Nhân viên tại Hà Nội

Môi trường trẻ, thoải mái, linh hoạt, supportive, ko toxic (IT)

30/08/2025
Nhân viên tại Hà Nội

Văn hóa của họ đề cao sự đổi mới, dịch vụ khách hàng và sự xuất sắc về kỹ thuật (GL)

26/09/2025
Nhân viên tại Hà Nội

Lương cao, CSM tuyệt vời (GL)

Những nghề phổ biến tại GEMCOMMERCE

Bạn làm việc tại GEMCOMMERCE? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo GEMCOMMERCE

GEMCOMMERCE

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo