Monitor and evaluate customer interactions ( emails, chat, etc.) to ensure adherence to quality standards.
Assess communication for accuracy, professionalism, and compliance with company policies and standard
Identify training or coaching needs and opportunities for process improvements based on evaluation results.
Ensure all customer interactions comply with relevant regulations and company policies.
Maintain accurate and up-to-date records of quality assessments and feedback provided.
2. Reporting and Feedback:
Provide detailed feedback to Customer Success team members on their performance throughout QA score
Prepare and present regular quality reports to management, highlighting trends, insights, and areas for improvement.
3. Process Improvement:
Collaborate with the Customer Success Manager to develop and implement quality improvement initiatives and CS workflow (if any)
Work with cross-functional teams to enhance processes and tools that support customer interactions.
Conduct root cause analysis for identified quality issues and recommend corrective actions.
4. Training and Coaching:
Create and update training materials, including manuals, guidelines, and best practice documents.
Support to coach team members to ensure consistent quality in customer interactions and product knowledgeBachelor's degree preferred (Bachelor of Management of Quality, Business Administration, Economics...)
1+ years of Customer Success Agents experience or 1+ year of QA experience
English: Advanced level
Implementation of corrective action programs experience
Strong computer skills including Microsoft Office, QA applications, and databases
Knowledge of tools, concepts, and methodologies of QA
Solid knowledge in effective usage of data analysis tools and statistical analysis
Plus points:
Quality inspection or auditing experience
Product or industry-related experienceWe offer
Salary range: Negotiate
Performance review and competency evaluation: 2 times per year.
Lunch meal + Parking fees provided.
Annual performance bonus & 13th - month salary: up to 3-month salary (based on your devotion and business efficiency)
Holiday bonus & Company trip
Remote working days: 12 days per year
Annual leaves: 12 days per year
Treatment: annual health check-up at top clinic in VN, weekly shoulder massage treatment, monthly team bonding, annual company trip,...
Training program: ensure to cover product training for all newbie and other training programs according to the Company's policy
Why you'll love working here
Learn product-thinking and customer-centric mindset.
Collaborative and supportive environment
Young and passionate colleagues
Professional and creative office view
Clear & Scientific Agile Framework on the whole company workflow & culture.
Join a dynamic team to design and develop high-performance E-commerce products. Take on ambitious and challenging objectives by contributing to groundbreaking business models in the market.
Flexible working time:
Morning: 8:00 am -12:00 pm (check in from 8:00 am to 8:45 am)
Afternoon: 1:00 pm - 5:45 pm (check out from 5:00 pm to 5:45 pm)
GemCommerce - Là công ty Công Nghệ phát triển sản phẩm E-commerce trên thị trường quốc tế.
Với mong muốn giúp Users có thể xây dựng các cửa hàng trực tuyến tuyệt vời, GemCommerce mang tới giải pháp nâng tầm những trải nghiệm và dịch vụ hỗ trợ khách hàng chuyên nghiệp từ chính gian hàng của Users.
Song hành cùng tầm nhìn tạo nên cuộc sống tốt đẹp hơn với E-commerce, đồng thời ghi tên mình trên bản đồ những Công ty E-commerce dẫn đầu với các sản phẩm vượt qua mọi giới hạn tác động đến mọi người dùng trên toàn thế giới, GemCommerce mang trên mình sứ mệnh giúp mọi người dễ dàng xây dựng các cửa hàng bán hàng trực tuyến thành công, luôn luôn phát triển các công cụ & giải pháp hiệu quả nhằm tối ưu trải nghiệm thương mại và thúc đẩy tỉ lệ chuyển đổi.
Thành lập từ 2017, hiện GemCommerce đã bước đầu gặt hái được những thành tựu đáng ghi nhận từ 2 sản phẩm cốt lõi là GemPages, chúng tôi có:
400K+ Khách hàng toàn cầu
40K+ Khách hàng trả phí
5K+ Đánh giá tích cực
100+ Nhân viên toàn cầu
Tại GemCommerce, chúng tôi luôn tìm kiếm những cộng sự đam mê thử thách, nhiệt tình, máu lửa chung tay mang lại giá trị cho 400,000+ khách hàng toàn cầu. Nếu bạn là một người như vậy, hãy gia nhập GemCommerce để cùng nhau tạo ra những điều phi thường thay đổi thế giới với E-commerce