Mô tả công việc
RESPONSIBILITIES
• Frequently personally verifies that guests in his/her operation are receiving the best possible service available.
• Identify difficult guests, long-stay guests, VIP guests, and anticipate guests’ expectation to provide them with a memorable stay.
• Schedules him/herself to be on the front during peak operation hours, checking on standards of services, cleanliness, greeting and assist in the check in of guests and escorts VIP guests to their room.
• Responsible that employees project professionalism and are well trained and provide friendly and efficient service.
• Operate and supervise the daily Department’s operation in-line with hotel management expectations.
• Employment and training of new employees.
• Handling and resolving of customer complaints with appropriate follow-up and record keeping to optimize training programs.
• Ability to organize multiple projects, manage and prioritize multiple tasks and meet deadlines.
• Fully understands the market needs of in-house guest and the local clientele, assisting in the development of product lines and services accordingly.
• Oversee Spa departments operation.
• Ensuring proper recording and execution of training for his/her employees.
Quyền lợi được hưởng
WHAT WE OFFER
- Dynamic and professional working environment, chance to study and career development
- Competitive salary
- Social insurance, Health insurance and Unemployment as per State stipulation
- Bao viet 24/24 accidence cover
Yêu cầu công việc
QUALIFICATIONS
• Minimum 2 years’ experience in 4 or 5 star hotel environment of which at least 2 year supervisory or up.
• Fluency in English and Vietnamese, a third language would be a plus.
• Diploma or Degree in hospitality.
• Have a “guest centric” work approach
• Proficiency in Microsoft Word, Excel, and property management systems.
Yêu cầu hồ sơ
CTY TNHH GIẢI PHÁP VIỄN THÔNG CÔNG NGHỆ SỐ SOHO được thành lập 2009 hoạt động trong lĩnh vực cung cấp các thiêt bị và giải pháp công nghệ cao như: Camera quan sát, tổng đài điện thoại, thiết bị an ninh, thi công lắp đặt hệ thống mạng…Từ khi thành lập cho đến nay cũng ty đã phần nào tạo lập được vị trí của mình trong ngành với những đối tác và khách hàng với sự tín nhiệm cao
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2009
Mission
- Từ khi thành lập cho đến nay cũng ty đã phần nào tạo lập được vị trí của mình trong ngành với những đối tác và khách hàng với sự tín nhiệm cao