Company Description
SCT Logistics JSC, an affiliate under SUPER CARGO SERVICE (SCS) Group, is a PROJECT AND CROSS-BORDER TRANSPORT COMPANY, duly organized under the laws of Socialist Republic of Vietnam. At SCT, we bring to our Customers the qualified project cargo transport services, by a teamwork of experienced and professional people.
Our main services include:
- Project Cargo & Break Bulk
- Inland Transportation
- Sea Freight & Air Freight
- Cross Border
- Customs Brokerages
- Warehouse & Distribution
OUR BENEFITS
- Competitive salary + Bonus (2 times/year)
- 13th month salary bonus and based on business results (if any) …
- The opportunities for higher position
- Friendly & Professional working environment, company outing trip
- Healthcare insurance for employees, annual health check-ups, year-end party, and many training opportunities
- Benefits details will be discussed further during the interview.
Job Description
• Develop the integrated logistics services of SCT through networking, approaching, consulting for clients who have demand of logistics services, especially for Seafreight & Airfreight.
• Regular meeting customers to understand business requirements and address those needs by all means.
• Safeguarding company’s margin by increasing shipped volume.
• Exploring new business within current customers or related parties.
• Making plan to acquire new businesses & develop the sales database
• Strictly follow the company’s guidelines and policies
• Other tasks as assigned
Qualifications
• Bachelor degree in economics or related fields
• Over 2 years experiences in Logistics and Forwarding field, especially in documentation and operation.
• Good English skills, computer skills and communication skills.
• High responsibility, being able to work under pressure.
• Being service-minded, careful, hard-working and positive thinking.
• Honest, passionate, cheerful.
1. Sứ mệnh
Công ty TNHH Sun Logistics Việt Nam (sau đây gọi là SLV) nỗ lực cung cấp giải pháp tích hợp toàn diện cho dòng kinh doanh, dòng hàng hóa và dòng vốn sau khi tạo ra mạng lưới dịch vụ hậu cần khu vực và nền tảng tư vấn kinh doanh trong khu vực Châu Á.
2. Tầm nhìn
Một. Vượt quá sự mong đợi của khách hàng
SLV cố gắng hiểu và đáp ứng nhu cầu đa dạng của khách hàng, đồng thời ưu tiên cao nhất để bảo vệ lợi ích của họ và vượt trên cả sự mong đợi của họ.
b. Tăng cường sự hiện diện toàn cầu
SLV cố gắng thích ứng với toàn cầu hóa, tập trung nhưng không giới hạn ở châu Á và tận dụng thế mạnh của mình để thu hút lượng khách hàng trung thành trên toàn cầu.
c. Ủng hộ sức khỏe và sinh thái
SLV nỗ lực thúc đẩy phát triển kinh tế bền vững để đáp ứng yêu cầu của khách hàng đồng thời bảo vệ tối đa môi trường cũng như sức khỏe của đội ngũ nhân viên.
d. Nâng cao giá trị doanh nghiệp
SLV nỗ lực khơi dậy niềm tin của các cổ đông bằng cách nâng cao giá trị doanh nghiệp thông qua phát triển kinh doanh liên tục.
3. Giá trị
Một. Trách nhiệm với sự trung thực và liêm chính
SLV cố gắng tạo ra bầu không khí công bằng, minh bạch và trung thực, trong khi tất cả nhân viên được khuyến khích chịu trách nhiệm tích cực vì lợi ích tốt nhất của khách hàng, cổ đông, môi trường và xã hội nói chung.
b. Làm việc theo nhóm với Tổ chức Chuyên nghiệp
SLV tôn trọng nền tảng chuyên môn đa dạng của đội ngũ nhân viên và nuôi dưỡng tinh thần làm việc nhóm năng động nhằm nâng cao hiệu suất dịch vụ bằng sự phối hợp chuyên nghiệp và thông minh.
c. Thử thách với Hạnh phúc
SLV ủng hộ đội ngũ nhân viên hạnh phúc để tạo nên hoạt động kinh doanh hạnh phúc trong một công ty hạnh phúc. Thử thách không bao giờ nên là áp lực mà là động lực và năng lượng cho tất cả các thành viên trong nhóm.