Việc làm Giấy MyLan

Cập nhật 05/09/2024 20:45
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Giấy MyLan
TikTok Shop - Seller Engagement, Community & Content (Vietnam)
Giấy MyLan
3 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 18/11/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 5 - 6 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Responsibilities

TikTok is the leading destination for short-form mobile video. Our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok has global offices including Los Angeles, New York, London, Paris, Berlin, Dubai, Singapore, Jakarta, Seoul and Tokyo.

Why Join Us
Creation is the core of TikTok's purpose. Our platform is built to help imaginations thrive. This is doubly true of the teams that make TikTok possible.
Together, we inspire creativity and bring joy - a mission we all believe in and aim towards achieving every day.
To us, every challenge, no matter how difficult, is an opportunity; to learn, to innovate, and to grow as one team. Status quo? Never. Courage? Always.
At TikTok, we create together and grow together. That's how we drive impact - for ourselves, our company, and the communities we serve.
Join us.

The e-commerce industry has seen tremendous growth in recent years and has become a hotly contested space amongst leading Internet companies, and its future growth cannot be underestimated.

With millions of loyal users globally, we believe TikTok is an ideal platform to deliver a brand new and better e-commerce experience to our users. We are looking for passionate and talented people to join our product and operations team, together we can build an e-commerce ecosystem that is innovative, secure and intuitive for our users.

Join us as we drive the future of e-commerce here at TikTok.

Responsibilities
1. Seller Engagement Activities & Management:
- Manage the key projects to enhance sellers' engagement with the platform.
- Responsible for managing seller community strategy which builds out a cohesive plan that suits overarching seller community goals and generally exploring and optimizing different incentive activities.

2. Communication Management:
- Create external and internal B2B content including news articles, social media posts, newsletters... for the online sellers community group and other social media channels that motivates, inspires, educates, and engages with sellers.
- Building Monthly Content Plan to ensure quality, consistency and alignment with responsive purpose and editorial strategy.
- Other obligations and duties of the Seller Engagement which are assigned by the team.

Qualifications

Requirement
- University degree or above in PR, Marketing, Communications, Event, and similar.
- Familiar with the key data metrics of evaluating performance, analytical and data oriented.
- Adept at creating engaging, inspiring, and persuasive B2B content.
- Have a creative sense of evaluating and leveraging creative materials and branding guidelines.
- Experience in working with multiple stakeholders and coordination of cross functional teams.
- Proficient in English
- Proven experience in problem-solving and time management.

Preferred experience
- Experience in eCommerce for major e-commerce platforms, focusing on B2B communication experiences, or relating positions.
- Proficiency with Microsoft Office.

TikTok is committed to creating an inclusive space where employees are valued for their skills, experiences, and unique perspectives. Our platform connects people from across the globe and so does our workplace. At TikTok, our mission is to inspire creativity and bring joy. To achieve that goal, we are committed to celebrating our diverse voices and to creating an environment that reflects the many communities we reach. We are passionate about this and hope you are too.
Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Số nhà 10 LK 1 90 Nguyễn Tuân Thanh Xuân Hà Nội

Công ty TNHH giấy MyLan là một trong những đơn vị hàng đầu tại Việt Nam chuyên sản xuất và phân phối các sản phẩm giấy ăn và giấy vệ sinh cao cấp mang nhãn hiệu MyLan, Clasi và Alibaba tại thị trường Việt Nam từ năm 1998, các sản phẩm của công ty đều đạt tiêu chuẩn ISO 9001-2000 và đặt được nhiều giải thưởng cao quý như hàng việt nam chất lượng cao, giải thưởng sao vàng đất việt...

Đến nay công ty đã xây dựng được hơn 46.000 đại lý trên toàn quốc với sản lượng tiêu thụ lên tới 12.600 tấn sản phẩm/năm, xuất khẩu đi hơn 20 quốc gia và mang về doanh thu 380 tỷ mỗi năm cùng mức tăng trưởng trung bình hàng năm từ 25%-30%. Với những sản phẩm chất lượng tốt, giá thành rẻ được người tiêu dùng Việt Nam yêu thích, giấy MyLan luôn tin rằng
"Chỉ cần người tiêu dùng dùng giấy MyLan một lần thôi thì lần sau sẽ dùng"

Những nghề phổ biến tại Giấy MyLan

Bạn làm việc tại Giấy MyLan? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Giấy MyLan

Giấy MyLan

Click để đánh giá