Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Work as door communicator with customers (Warehousing/Transportation) to meet customer satisfaction related to trucking routine, pricing, warehouse and providing logistics solutions
- In charge of door communication between customer and operations team.
- Maintain and develop the close and effective relationship with customers (Warehousing/Transportation);
- Keep track of the effective lifespan of key account contracts to support superior for the discussion with customers for the extension or liquidation;
- Support in briefing the scope of service requirements with operations and related departments for costing/demand planning;
- Support on response documentation, management’s solution design, costing, and pricing to acquire new business;
- Participate in the presentation session about the quotation and proposal with customers;
- Take part in monthly Operations Performance Review meetings between customers and Operations
- Keep track of the issue log and follow up with both sides to ensure actions are taken on time
- Flexible co-operate with related departments to supply support services to customers such as warehousing, delivery, trucking, and other value-added services);
- Follow-up with all the complaints, and queries of customers effectively to secure all key accounts;
This position requires working at BOTH locations: Ho Chi Minh City and Thuan An,Binh Duong. We have transportation for pick-up in District 3 every. Please take note of this before applying.
- Bình Dương: Khu Phố Bình Hòa, Thuận An, Bình Dương (gần trạm thu phí cầu ông Bố)
- HCM: 40 Phạm Ngọc Thạch, Q.3
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's degree in Logistics, Supply Chain Management, or a related field.
- English listening, speaking, reading and writing. TOEIC > 700 IELTS > 6.0
- At least 3 experience years in Supply Chain Management, Logistic, Warehouse Management or related industry and 2 years experiences in manager position
- Excellent organizational and communication skills.
- Good at computer skill (Execel, Work)
This position requires working at BOTH locations: Ho Chi Minh City and Thuan An,Binh Duong. We have transportation for pick-up in District 3 every. Please take note of this before applying.
- Bình Dương: Khu Phố Bình Hòa, Thuận An, Bình Dương (gần trạm thu phí cầu ông Bố)
- HCM: 40 Phạm Ngọc Thạch, Q.3
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY TNHH GLORY INTERNATIONAL HOLDINGS được thành lập vào tháng 7 năm 2011 bởi lãnh đạo giàu kinh nghiệm trong hoạt động giao nhận vận tải (logistics).
Công ty Glory International được thành lập với mục đích duy nhất là một công ty lớn trong thị trường giao nhận vận tải hàng hóa Việt Nam bằng cách cung cấp dịch vụ giao nhận vận tải hàng hóa quốc tế và Nhà cung cấp dịch vụ Logistics (3PL). Mục đích của chúng tôi là xây dựng một công ty với sự hiểu biết về dịch vụ, nâng cao chất lượng dịch vụ và trở thành một trong những nhà lãnh đạo trong lĩnh vực logistics trong hàng nghìn nhà giao nhận tại Việt Nam và Thế giới.