Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Executive Office Assistant - Thư ký Văn phòng Tổng Quản Lý
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Trợ Lý, Thư Ký
Ngày đăng tuyển:
01/11/2024
Hạn nộp hồ sơ:
30/11/2024
Hình thức:
Giờ hành chính
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Vĩnh Yên - Vĩnh Phúc
Mô tả công việc
- Reports directly to and communicates with the General Manager on all administrative matters.
- Maintain the utmost confidentiality and discretion when handling business affairs.
- Be responsible in managing and keeping the department’s equipments and assets safe and secure.
- Use formal framework / tools to ensure compliance of established standards in Fire Life Safety (FLS), Cleanliness & Condition and Brand Standard.
- Champion and protect IHG’s trusted reputation.
- Work with relevant departments to ensure adequate processes to support Responsible Business initiatives, i.e quality, FLS compliance, audits Green Engage and Corporate Social Responsibility (CSR) initiatives.
- Be responsible in keeping the property safe and secure, to participate in any hotel activity related to FLS.
- Assist General Manager with hotel’s SOP verification.
- Perform other ad-hoc duties – unexpected moments which may be assigned by management when we have to pull together to get a task done.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary;
- In addition to the insurance prescribed by the state, there is accident insurance 24/7, health insurance by rank;
- Professional, international working environment;
- Career development opportunities in IHG Group's hotel;
- Discounted rooms in IHG hotels around the world.
Yêu cầu công việc
- Colleague/ Bachelor’s degree / higher education qualification / equivalent in related field with good understanding of continuous improvement tools and/or Hotel operations.
- At least 01-year related experience.
- Strong analytical skills, detail-oriented and organised.
- Good communication skills with the ability to communicate in different ways to different employees.
- Ability to build good working relationships with different employees and cluster network.
- Ability to overcome resistance to change.
- Well-versed in Excel, Word and Powerpoint, with advanced skills in Excel preferred.
- Fluent in English (speaking, listening, reading and writing).
Yêu cầu hồ sơ
Please apply in Hoteljob or send your CV via email (Subject: Candidate Name – Application for ...)
Khu vực
Công ty TNHH GoTECQ Việt Nam
Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
121 Đặng Huy Trứ, Hoà Minh, Liên Chiểu, Đà Nẵng
Công ty TNHH GoTECQ Việt Nam
100% vốn đầu tư từ Mỹ, hiện đang triển khai các sản phẩm về lĩnh vực Healthcare cho thị trường Mỹ và Châu Âu. Nhằm đáp ứng nhu cầu phát triển mạnh mẽ của Doanh nghiệp
Quyền lợi:
- Phụ cấp cho các bạn thực tập sinh
- Mức lương cơ bản cho các bạn làm Part-time
- Có cơ hội trở thành nhân viên chính thức của công ty
- Thời gian làm việc linh hoạt cho các bạn sinh viên.
- Tham gia vào các hoạt động liên hoan phòng mỗi tháng và nhiều hoạt động teambuilding, happy hour, birthday, company trip với công ty.
Review Công ty TNHH GoTECQ Việt Nam
3.7
3 review
13/11/2022
★
★
★
★
★
Tester
tại Đà Nẵng
Lương ổn so với mặt bằng chung. Review lương 1 lần/năm. (RV)
11/12/2022
★
★
★
★
★
Sales/Nhân viên kinh doanh
tại Đà Nẵng
Môi trường chỉ phù hợp cho intern, sinh viên với người ra trường dưới 6 tháng kinh nghiệm (RV)
13/12/2023
★
★
★
★
★
Lập trình viên (Developer)
tại Đà Nẵng
Benefit công ty cho intern/partime khá ổn và thoải mái. (RV)
Những nghề phổ biến tại Công ty TNHH GoTECQ Việt Nam
Bạn làm việc tại Công ty TNHH GoTECQ Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Công ty TNHH GoTECQ Việt Nam
Click để đánh giá