Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
Mô tả Công việc
JOB SUMMARY
- The incumbent will take charge of Customer Quality Assurance responsibilities to ensure all products meet internal and external quality standards before shipping out, handle customer complaint and work closely with all cross-functional teams to drive for customer satisfaction and continuous improvement
RESPONSIBILITIES
- Handle customer complaint, customer return and other customer quality requirements.
- Drive customer complaint resolution by carrying out root cause & failure analysis, dimensional analysis, or other means. In addition, communicate with customers when necessary to ensure verification of corrective & preventive actions.
- Lead Out of Box Audit (OBA), Use Test and customer quality continuous improvement.
- Handle daily OBA and Use Test issues, analyze data and work closely with IPQA to drive containment actions, root cause analysis, corrective & preventive actions as well as continuous improvement.
- Support OBA & Use Test Supervisor in personnel management and training. Ensure OBA & Use Test team members are well trained with needed skills to perform required functions.
- Work closely with cross-functional teams to meet delivery schedules and production goals, while actively maintaining the expected level of quality.
- Maintain and continuously improve TTI quality management systems
Yêu Cầu Công Việc
- College or above degree in Electronic, Electrical, Mechanical Engineering or related Engineering field.
- Minimum 4 years of working experience in Quality field and related to customer complaint handling. Familiarity with metal, plastic, electrical or electronic products is an advantage
- Familiar with Six Sigma, ISO 9001, Quality methods and tools such as FMEA, Control Plan, PPAP, APQP, MSA, SPC, DOE, 8D etc. Six Sigma Green Belt certification will be an advantage.
- Able to work independently and pro-actively.
- Strong skills in problem analysis and solving. Good customer technical service preferred.
- Good communication and interpersonal skills.
- Team player with positive approach.
- Good English reading, writing and speaking skills.
- PC skills required (MS Office, Outlook etc.)
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
HANWHA AERO ENGINES là doanh nghiệp chế tạo động cơ hàng không duy nhất của Hàn Quốc, HANWHA AERO ENGINES đang mở rộng kinh doanh bộ phận động cơ hàng không dân dụng bằng nền tảng kinh nghiệm kĩ thuật gia công cơ khí chính xác được tích lũy trong ngành công nghiệp trang thiết bị động cơ quân sự.
Kinh doanh bộ phận động cơ của Hanwha Techwin đang sản xuất, cung cấp, phát triển bộ phận động cơ máy bay dân sự và quân sự cho các nhà chế tạo động cơ chính trên thế giới. Đặc biệt cung cấp bộ phận linh kiện động cơ cho 3 đối tác lớn hàng đầu thế giới đó là Roll-Royce của Anh, GE, Pratt & Whitney của Mỹ.
HANWHA AERO ENGINES kế hoạch thành lập nhà máy sản xuất động cơ hàng không mũi nhọn tại khu công nghệ cao Hòa Lạc(Hoa Lac Hi_tech Park) Hà Nội vào năm 2018 nhằm tăng năng lực cạnh tranh ngành kinh doanh động cơ hàng không. Chúng tôi đang tuyển dụng những ứng viên ưu tú để phát triển công nghiệp động cơ hàng không tương lai tại Việt Nam.
HANWHA AERO ENGINES đang bước ra phát triển bằng lĩnh vực gia công cơ khí bộ phận động cơ với kĩ thuật tiêu chuẩn cao nhất, đây là nơi các ứng viên được làm việc trong môi trường chuyên nghiệp tốt nhất, phát huy khả năng sáng tạo của bản thân.
HANWHA AERO ENGINES đang chờ những ứng viên có tinh thần trách nhiệm và nhiệt tình trong công việc.