Việc làm HANY GROUP

Cập nhật 18/07/2024 11:39
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH HANY GROUP
Atlantic Việt Nam Tuyển 01 Nhân viên hành chính Thu mua
HANY GROUP
8 việc làm 5 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 03/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 03/09/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Lâm Đồng
  • Provides administrative assistance for a variety of purchasing tasks: prepares and distributes contracts, prepares well-defined reports, and resolves supplier invoice problems. Interacts with suppliers on a regular basis.
  • Daily contact with suppliers to monitor (all of purchase documents, delivery ...) and preparation and inbounding of purchase orders and tracking through delivery.
  • Reviews and submits contracts to purchasers and the Management for approval.
  • Coordinates with the accounting department for payment, coordinate with peers/colleagues to find innovative solution on how to improve collaboration and overall service to suppliers to enhance company's profitability as well
  • Prepares daily, weekly, monthly, yearly reports and any quick report as required. Providing purchase, data to purchase manager (when needed), Provide prompt supports purchase Manager based in other sites to assist them complete assigned the purchase tasks
  • Monthly reconciliation of inventory, Making the recap of coffee payments (paid & payable) and provide to controllers every month (at the first week of next month)
  • Coordinate with SMS team to follow up the certified coffee document and Certified system
  • Ad-hoc assignments as and when required (monthly data: Export, inventory, market...)
  • Assist administration tasks as and when required such as: Office supplies: stationery; prepare, manages, office administration budget (e.g. water, stationery, purchase request for operating, furniture........) Input all travel arrangement and check for payment, report monthly
  • 1+ year in office administration
  • Good oral and written communication skills
  • Good in English;
  • Proactive and self-starter. Teamwork; flexible work schedule, customer focus
  • Proficiency in MS software (Words/Excel and PowerPoint)
  • Insurance based on Labor Law
  • Heath check annually
  • 13 days off, etc
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
STH21B.04 Đường số 12, Khu đô thị Lê Hồng Phong II, Phường Phước Hải, Thành phố Nha Trang

Công ty có mã số thuế là 0315423721-001, chuyên lắp đặt thiết bị điện

Chính sách bảo hiểm

  • Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.

Các hoạt động ngoại khóa

  •  Du lịch hàng năm,
  • year end party,
  • team building…

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập vào năm 2003

Mission

 

Những nghề phổ biến tại HANY GROUP

Bạn làm việc tại HANY GROUP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo HANY GROUP

HANY GROUP

Click để đánh giá