About Us
TikTok is the leading destination for short-form mobile video. Our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok has global offices including Los Angeles, New York, London, Paris, Berlin, Dubai, Singapore, Jakarta, Seoul and Tokyo.
Why Join Us
Creation is the core of TikTok's purpose. Our platform is built to help imaginations thrive. This is doubly true of the teams that make TikTok possible.
Together, we inspire creativity and bring joy - a mission we all believe in and aim towards achieving every day.
To us, every challenge, no matter how difficult, is an opportunity; to learn, to innovate, and to grow as one team. Status quo? Never. Courage? Always.
At TikTok, we create together and grow together. That's how we drive impact - for ourselves, our company, and the communities we serve.
Join us.
About The Team
The Governance and Experience team is a global team responsible for ensuring that our platform provides a safe, welcoming, and enjoyable experience for our Merchants, Creators and our community. We value user satisfaction and work on policies, rules and systems to ensure quality.
We are hiring a Moderation Quality Assurance Supervisor to help with the enhancement of our policies as well as guarding the safety of our content and product listings of the Vietnamese market.
Responsibilities
- Grow the local moderation quality assurance team and oversee their day-to-day operation for Ecommerce business
- Work with vendors to ensure quality targets are met by providing training programs and quality related refresher
- Lead a multi-language moderation QA team and act as the main point of contact for quality assurance and content quality assessment tasks
- Continuously evaluate outcomes, propose improvements for auditing procedures, and ensure a high level of productivity and quality
- Develop and maintain QA programs complementary to the quality system, corporate objectives and policies
- Report, analyse, and provide insights on our quality process
- Provide reports and support the Moderation QA Manager
- Responsible for localizing working processes and strategies, solving content concerns for local users with cross-functional teams such as content operations, product, engineering, legal and public relations
- Bachelor’s Degree or equivalent education/experience, advanced degree is preferred
- 2+ years experience working on content quality, safety or policy in a major tech or media company
- Recent and minimum 2+ years experience as Team Lead/Quality Manager/ Technical Lead
- Great people management skills and currently managing large multicultural teams with diverse skills
- Deep understanding of e-commerce compliance requirements and internet governance management
- Demonstrate good judgment, training and management skill
- Excellent written, verbal and interpersonal communication skills in English & Vietnamese for cross-region collaboration with internal stakeholders and external collaboration with local BPO vendors in Vietnam.
Công ty TNHH Huazhuang Electronics Việt Nam thành lập vào tháng 1 năm 2020. Với hệ thống thiết bị nhà xưởng tiên tiến, hệ thống phòng sạch class 100.000 cùng kỹ thuật sản xuất hiện đại tiên tiến, dây chuyền sản xuất SMT và lắp ráp hiện đại hóa,....
Huazhuang chủ yếu tham gia vào các dịch vụ sản xuất bộ điều khiển thông minh và các sản phẩm thiết bị đầu cuối thông minh, cung cấp các dịch vụ sản xuất như R&D về công nghệ xử lý sản phẩm, lắp SMT, chèn DIP, thử nghiệm sản phẩm, lắp ráp sản phẩm đầu cuối và các dịch vụ sản xuất khác. Công ty chủ yếu cung cấp dịch vụ sản xuất cho bốn lĩnh vực chính: điện tử ô tô, lưu trữ năng lượng và năng lượng mới, điện tử tiêu dùng và thiết bị điện thông minh, bao gồm nhiều tình huống ứng dụng, chẳng hạn như mô-đun điều khiển điện ô tô, mô-đun chức năng điều khiển giọng nói trên xe , mô-đun chức năng giao tiếp không dây trên xe, mô-đun chức năng phần cứng trên xe, hệ thống quản lý pin (BMS), tai ngheTWS, loa thông minh, rô-bốt quét sàn, máy in thông minh, v.v.