Việc làm IVS

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH IVS
IT Officer / Nhân viên công nghệ thông tin
IVS
4.7
3 đánh giá 3 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 17/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/08/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Điện Bàn - Quảng Nam

Mô tả công việc

Participates in the implementation of business strategies for IT which are aligned with Radisson Hotel Group’s overall mission, vision values, and strategies

Troubleshoots and provides technical support

  • Support IT Manager in managing and support users, the customer.
  • Sets up, installs, configures, and maintains computers located at Radisson Blu Resort Hoi An.
  • Installs and troubleshoots PC operating system and office applications such as Microsoft Office, Microsoft Outlook.
  • Support IT Manager in maintaining the user accounts for hotel applications such as the Opera, Sun, POS, MC, Connect, Rezidor, and other hotel applications

Maintains availability and security of networks throughout the hotel

  • Monitors wireless network for hotel guests and employees
  • Keeps networks compliant with corporate guidelines
  • Maintains network security
  • Ensure anti virus program and data are up-to-date and running properly on all computers.

Stays current on technical updates and changes to hotel utilized applications

  • Relays important information and timing of new releases, system repairs, and downtime
  • Work with vendors to troubleshoot and resolve issues on request of IT Manager

Create 100% guest satisfaction by providing the Yes I Can! experience through performance that demonstrates the standards of genuine hospitality and exceeding guest expectations. Provide employees with the training and resources they need to maximize employee engagement and deliver Yes I Can! service and teamwork

  • Gives personal attention, takes personal responsibility, and uses teamwork when providing guest service
  • Listens apologizes with empathy, finds a solution, and follows through when resolving guest problems
  • Provides Yes I Can! genuine hospitality and teamwork on an ongoing basis
  • Assumes the responsibility to notice when the guest is not satisfied and uses their best judgment as to when it is appropriate to use the 100% Guest Satisfaction
  • Performs other duties required to provide the service brand behavior and genuine hospitality

Adheres to hotel policies and procedures

  • Keeps immediate supervisor promptly and fully informed of all problems or unusual matters of significance.
  • Communicate effectively with guests, co-workers and the manager
  • Performs all duties and responsibilities in a timely and efficient manner in accordance with established company policies and procedures to achieve the overall objectives of this position
  • Maintains a favorable working relationship with all other hotel employees to foster and promote a co-operative and harmonious working environment
  • At all times projects a favorable image of the Hotel to the public
  • Assist in the development of the Hotel business plan and ensure an overall understanding of its departmental goals and objectives
  • Attends work on time as scheduled
  • Follows safety and security rules and procedures

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary and benefit package
  • Learning and development within Radisson Hotels Group
  • Internal Careers Advancement
  • Company shuttle bus 
  • Uniform & duty meals

Yêu cầu công việc

  • Minimum of two years experience of IT Officer in an International Hotel Brand
  • College’s degree preferred
  • Good oral and written communication skills
  • Able to collaborate effectively with other hotel employees and management
  • Ability to multitask and work well under pressure
  • Demonstrated skills in Microsoft Office, Windows 10, Windows Server
  • Experience with Micros, Opera, and other hotels related applications a plus
  • Experience with in Network and PABX system
  • Related IT certifications a plus

Yêu cầu hồ sơ

CV in English
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
180-182 Lý Chính Thắng, Phường 9, Quận 3, TP HCM

Công ty TNHH IVS là công ty lập trình phần mềm với 100% vốn đầu tư Nhật Bản.

Tự hào là một trong những công ty có vốn đầu tư Nhật Bản vào ngành CNTT lớn nhất TPHCM, thành lập từ năm 2002, hiện tại công ty có văn phòng chính tại TP.HCM và 4 chi nhánh ở Tokyo - Nhật Bản, Hà Nội, Cần Thơ, Nha Trang .

Tư vấn giải pháp

Tại Công ty IVS có một đội ngũ chuyên viên phân tích nghiệp vụ. Với kinh nghiệm tư vấn cho hơn 100 công ty trong nhiều lĩnh vực khác nhau. Các chuyên viên của IVS sẽ lắng nghe mọi khó khăn của khách hàng để đưa ra giải pháp tốt nhất với phương châm: “Hiện thực hóa mọi ý tưởng quản lý của khách hàng”.

Dịch vụ quản trị nhân sự

Với kinh nghiệm hơn 10 năm làm việc trong lĩnh vực xây dựng Phần mềm quản lý nhân sự. IVS tự hào với đội ngũ nhân viên giàu kinh nghiệm, và các đối tác tin cậy để có thể giải đáp mọi thắc mắc liên quan đến quản trị nhân sự.

Xây dựng phần mềm

Công ty IVS được thành lập từ năm 2002 với sứ mệnh: Thay đổi ngành công nghiệp Software của Nhật Bản và Việt Nam. Công ty IVS sở hữu một đội ngũ nhân sự dày dạn kinh nghiệm trong lĩnh vực offstore, có thể thiết kế mọi phần mềm theo yêu cầu của khách hàng.

Những nghề phổ biến tại IVS

Bạn làm việc tại IVS? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo IVS

IVS

Click để đánh giá