Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. PAYABLE ACCOUNTING: OVERSEA PAYMENT
- Monitoring AP balance to ensure payments are up to date.
- Making sure all supporting documents are kept secure.
2. COST ACCOUNTING: MATERIAL REPORT FOR PLASTIC GOODS AND MOLD
- Check and compare data from warehouse, import and export departments to ensure data is
accurately accounted to calculate cost.
- Calculate and record all costing inputs belong to material to ensuring accuracy and compliance
with company policies.
- Maintain and update costing records for mold product.
- Coordinate with the import-export department to make customs reports.
3. STOCK COUNT WEEKLY AND MONTHLY
- Do monthly, weekly stock count and report to HK Manager .
4. OTHER TASKS ASSIGNED BY MANAGER.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree in Finance, Accounting.
- 3 - 6 years of working experience, with a minimum of 2 years of experience in EPE.
- Good in Excel.
- Good English communication.
- Effective problem-solving abilities.
- Strong communication and interpersonal skills.
- Able to work well both independently and collaboratively in a team environment
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 35
- Lương: 18 Tr - 22 Tr VND
Được thành lập vào năm 2019, Công ty TNHH Giao Nhận Vận Tải Việt Hương xuất phát từ mong muốn đưa doanh nghiệp trở thành đơn vị Logistics hàng đầu Việt Nam, cung cấp đến khách hàng các giải pháp và dịch vụ có chất lượng tốt nhất. Viet Huong Logistics chuyên vận chuyển tất cả các lô hàng bằng đường biển, đường bộ, đường hàng không ở bất kì nơi đâu trên toàn thế giới. Bằng kinh nghiệm và sự nhiệt huyết của mình, Viet Huong Logistics đã có sự phát triển vượt bậc với quy mô 200 công nhân viên cùng 04 văn phòng trên toàn quốc đặt tại Đà Nẵng, TP Hồ Chí Minh, Hà Nội, Hải Phòng và nhiều kho bãi đáp ứng được lưu lượng hàng hóa khắp cả nước.