Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
1. HRMS Operations & Maintenance (40%)
- Oversee and support the performance of HRMS at the subsidiary level.
- Compile issues arising from the HRMS during usage and collaborate with the technical team to propose solutions.
- Collect user feedback to improve and optimize the system.
2. Data Analysis & Reporting (30%)
- Ensure data accuracy and consistency across the Human Resource Management System (HRMS).
- Collect, analyze, and interpret HR data to identify trends and patterns.
- Generate insightful HR reports that support HR strategic decision-making process: including employee lifecycle, recruitment efficiencies, turnover rates, performance management, etc…
3. C&B Operation (30%)
- In charge of salary calculation and disbursement.
- Accurately calculate monthly PIT and annual PIT finalization in compliance with the law.
- Follow up monthly SHUI calculation, declaration & payment, reconciliation with Payroll, and SHUI report.
- Update the current policies (Working time policy...) and procedures (leave/overtime submission procedures…) to make sure that all the C&B policies are competitive and in compliance with legal requirements/Company's strategies.
Yêu Cầu Công Việc
- At least 1-2 years of work experience in the field of human resources.
- Knowledge:
- University degree related to Human Resource Management or related fields
- Relevant certifications in data research skills are a big plus.
- Technical skills:
- Data analysis & reporting.
- Proficiency in HR software systems and Microsoft Office Suite.
- Fluency in both English and Vietnamese.
- Interpersonal skills:
- Proactive: always ready to take on tasks and complete work without needing reminders.
- Flexible: ability to adapt to situations and changes quickly.
- Collaborative: ability to work in a team and coordinate well with colleagues.
- HR Service mindset: Be approachable, helpful, and professional while interacting with employees and focusing on finding solutions to their needs.
*** Only shortlisted candidates will be contacted ***
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Kinden Việt nam là Công ty 100% vốn nước ngoài thuộc tập đoàn Kinden Nhật Bản, được thành lập từ năm 1997. Công ty chuyên thiết kế, thi công xây dựng, lắp đặt hệ thống điện, điều hòa, không khí, thông gió, cấp nước, thoát nước các công trình dân dụng, công nghiệp. Qua gần 20 năm phát triển, với đội ngũ nhân viên, kỹ sư (Việt Nam và Nhật Bản) có trình độ, lành nghề, làm việc chuyên nghiệp và nhiệt tình chúng tôi đã khẳng định là một trong các Công ty hàng đầu trong việc triển khai các dự án về Điện- Cơ.
Review Kinden viet nam
Là nơi làm việc tốt, có chế độ đãi ngộ khá cao. (RV)
ổn định , tăng ca thoải mái (FB)
KinDen là một môi trường làm việc năng động và chuyên nghiệp.