Mô tả công việc
- Plan and budget for events and promotional programs at stores;
- Collaborate with stores to execute activities and events;
- Evaluate the effectiveness of programs and prepare reports on results;
- Conduct customer surveys to collect data and gain insights into local customer needs;
- Analyze survey results to assist with business decisions;
- Review and modify existing designs in accordance with guidelines and directions;
- Other tasks as required by management.
Yêu cầu công việc
- Bachelor's degree in Marketing, Business Administration, or related fields;
- At least 2 years of experience in Trade Marketing;
- Experience in Retail or FMCG is an advantage;
- Willingness to go on business trip when necessary;
- English communication skills;
- Basic skills in using and designing with Adobe Illustrator (AI) and Photoshop; good MS Office skills
- Can do attitude, open-minded, teamwork and hard-working.
Quyền lợi được hưởng
- SHU Insurance on full gross salary;
- Extra Aon healthcare for individual and family member (spouse & kids);
- Meal allowance 23,000 VND/ working day;
- 15 days annual leave/ year;
- Training and career opportunities.
Ra đời vào năm 2002, công ty TNHH Kỹ Thuật Công Nghệ Nam Sơn (Namson Engineering) được thành lập bởi các chuyên gia điện tử, tự động giàu kinh nghiệm và nhiệt huyết luôn phấn đấu không ngừng để đưa Nam Sơn trở thành công ty hàng đầu về: Cung cấp thiết bị Laser xử lý vật liệu, các dịch vụ liên quan tại Việt Nam.
Sau 15 năm hoạt động, với 100% vốn nội địa, công ty Nam Sơn đã định hình trong tâm trí khách hàng là đơn vị có: Sản phẩm uy tín, chất lượng; Chế độ hậu mãi tốt; Đội ngũ nhân viên nhiệt tình, cởi mở, nhiều kinh nghiệm và có trình độ chuyên môn cao. Chúng tôi không ngừng đổi mới, sáng tạo bằng tâm huyết, mong muốn mang lại những sản phẩm dịch vụ chất lượng cho thị trường Việt Nam và quốc tế.
Năm 2012, công ty Nam Sơn cho ra đời dòng sản phẩm máy khắc Laser thương hiệu Việt đầu tiên và duy nhất – Namson PowerMARK