Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
Mô tả Công việc
JOB SUMMARY
- The incumbent will take charge of Customer Quality Assurance responsibilities to ensure all products meet internal and external quality standards before shipping out, handle customer complaint and work closely with all cross-functional teams to drive for customer satisfaction and continuous improvement
RESPONSIBILITIES
- Handle customer complaint, customer return and other customer quality requirements.
- Drive customer complaint resolution by carrying out root cause & failure analysis, dimensional analysis, or other means. In addition, communicate with customers when necessary to ensure verification of corrective & preventive actions.
- Lead Out of Box Audit (OBA), Use Test and customer quality continuous improvement.
- Handle daily OBA and Use Test issues, analyze data and work closely with IPQA to drive containment actions, root cause analysis, corrective & preventive actions as well as continuous improvement.
- Support OBA & Use Test Supervisor in personnel management and training. Ensure OBA & Use Test team members are well trained with needed skills to perform required functions.
- Work closely with cross-functional teams to meet delivery schedules and production goals, while actively maintaining the expected level of quality.
- Maintain and continuously improve TTI quality management systems
Yêu Cầu Công Việc
- College or above degree in Electronic, Electrical, Mechanical Engineering or related Engineering field.
- Minimum 4 years of working experience in Quality field and related to customer complaint handling. Familiarity with metal, plastic, electrical or electronic products is an advantage
- Familiar with Six Sigma, ISO 9001, Quality methods and tools such as FMEA, Control Plan, PPAP, APQP, MSA, SPC, DOE, 8D etc. Six Sigma Green Belt certification will be an advantage.
- Able to work independently and pro-actively.
- Strong skills in problem analysis and solving. Good customer technical service preferred.
- Good communication and interpersonal skills.
- Team player with positive approach.
- Good English reading, writing and speaking skills.
- PC skills required (MS Office, Outlook etc.)
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Liên doanh Hasan-Dermapharm là công ty sản xuất liên doanh với tập đoàn Dermapharm AG, thuộc Cộng hòa Liên Bang Đức có trụ sở chính tại thành phố Munich. Hiện nay công ty mẹ Dermapharm AG có 6 nhà máy sản xuất dược phẩm hàng đầu tại Đức bao gồm: Cancernova GmbH,, Mibe GmbH Arzneimittel, Rheila Gmb, Tiroler Nussöl, Acis Arzneimittel GmbH và Hubner.
Công ty TNHH Liên doanh Hasan-Dermapharm được thành lập vào năm 2004, là một trong những công ty có tốc độ phát triển và tăng trưởng hàng đầu tại Việt Nam và là đây cũng là một trong những công ty tiên phong đầu tiên tại Việt Nam có nhà máy sản xuất đạt tiêu chuẩn GSP, GLP và GMP-WHO.
Công ty TNHH Liên doanh Hasan-Dermapharm được xây dựng dựa trên tiêu chuẩn quốc tế cùng với các đội ngũ nhân viên và công nghệ hàng đầu đến từ Cộng hòa liên bang Đức. Hiện nay Công ty liên doanh Hasan – Dermapharm đang sản xuất nhượng quyền từ 2 công ty con của tập đoàn Dermapharm AG là Mibe & Acis. Công ty hiện nay nay có khoảng 650 nhân viên trong đó có hơn 400 nhân viên marketing và 200 nhân viên làm việc tại các nhà máy và nhiều hệ thống phân phối bao phủ khắp cả nước.
Chính sách bảo hiểm
-
Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
-
Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Lịch sử thành lập
- 2004: công ty được thành lập
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
Mission
- Hasan – Dermapharm luôn tiên phong trong việc nghiên cứu, phát triển và thương mại hóa các sản phẩm và dịch vụ chất lượng cao với tiêu chí : “ Chất lượng châu âu trên từng viên thuốc “ để phòng và chữa trị, giảm thiểu gánh nặng và nâng cao chất lượng cuộc sống của bệnh nhân.