Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Operations Admin:
- Follow meeting schedule, book meeting room, preparing meeting room.
- Ensure accuracy in payment for business expense claim back
- Manage taxi card, record information and summary report
- Control, manage, payment monthly for operations expense as: stationery, drinking water, courier express, utilities and other fees
- Ensure accuracy and on time in payment of operation expense of stores in Operations
- Prepare equipment for new store opening - Guide store and Operations Team about payment process
- Key contact point, coordinator in any problems related to internet, store tracking and other department
- Weekly Store visits to review store performance and provide timely support to the store, ensuring the best store operation possible.
2. Supporting tasks:
- Support paperwork for Operations team (if any)
Other tasks assigned by line manager
Yêu Cầu Công Việc
- Relevant Experience: At least 2 years working experiences in Admin position
- Ability to stay calm and on-task in high-stress situations.
- Ability to multitask and prioritize daily workload
- Highly responsibilities and result oriented.
- Put Customer services first mindset
- Strong problem-solving skills.
- Strong communication skills.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Trên 10 Tr VND
Manhomes là nhà phân phối chính thức các dự án Vinhomes. Tập thể công ty bất động sản Manhomes luôn nỗ lực mang đến cho khách hàng sự minh bạch, chuyên nghiệp, uy tín để xứng đáng là đối tác chiến lược của Vinhomes.
” Đội ngũ nhân viên trẻ đầy nhiệt huyết, năng động, tận tâm,… hứa hẹn sẽ mang đến cho khách hàng không gian sống Vinhomes hạnh phúc, tiện nghi. “
Đối với Manhomes, “ TÂM – TẦM – TRÍ” luôn được đặt vào trong kinh doanh.
Tôn trọng đạo đức nghề nghiệp, đạo đức xã hội ở tiêu chuẩn cao nhất. Luôn lấy lợi ích của Quý khách hàng làm trọng tâm, nỗ lực mang đến cho khách hàng những Sản phẩm – Dịch vụ hoàn hảo nhất. Giá trị “niềm tin” của Khách hàng là thước đo thành công của chúng tôi.
Tập đoàn đề cao tinh thần Đổi mới – Sáng tạo – Kết nối – Phát triển, nhằm tạo ra giá trị khác biệt và bản sắc riêng trong từng Sản phẩm – Dịch vụ.
Review MANHOMES
Công ty lừa đảo, giám đốc toàn dụ người vào làm sales