Mô tả công việc
Overview
This position is accountable for handling administrative requests and queries from Manager Office Administration to efficiently support employees in other Functions when required.
Responsibility
1. Make payments and manage office expense
• Make payment for office expenses including office rental, apartment rental to expatriates, car rental, electricity, water, internet, and telecommunications expenses
• Make payment for office supplies, equipment and stationery expenses
• Make payment for contracts on SAP/ERP
• Submit timely reports and prepare presentations/proposals on office expenses at the request of Manager Office Management
• Coordinate with the Manager Office Management to ensure cost efficiency and compliance with approved budget.
2. Perform clerical work, filing and controlling documents and sealing
• Receive document hand-over from other departments
• Classify, archive legal and administrative records of the company
• Ensure safety and accessibility in document filing
• Manage corporate seal and make stamping on certified documents according to the assignment of Manager Office Management
• Prepare monthly report on corporate seal publishment
3. Delivery
Yêu cầu công việc
Background / Experience
• Associate’s degree or higher in Economics/ Business Administration, Archives - Records Management or related fields
• At least 1 year of experience in administration, customer service, secretary or similar roles
• Knowledge on administrative and secretarial procedures, document processing software, records management, knowledge on templates and formats standardization
• Experience in Reception, Events is an advantage
• Proficient in MS Office and office management software
• English Proficiency
Specific job skills
• Good understanding of office management procedures
• Filing / document management skills (hard/soft copies)
• Office equipment supervising
• Customer service skills
• Excellent organizational and task management skills
Competencies
• Analyzing, processing information and decisions making skills
• Time management and work planning skills
• Flexibility skills
• Communication skills
• Teamwork skill
Mindsets & behaviors
• Proactive and agile
• Builds relations
• Optimistic, open-mind
• Integrity, Professional and Ownership (Core values)
Quyền lợi được hưởng
Delivery benefits to employees, organize internal activities and maintain workplace cleanliness
to employees, organize internal activities 20%
and maintain workplace cleanliness
• Coordinate with the Receptionist to implement the benefit regimes
to all employees according to the company's policies
• Support administrative team in organization of company’s events
when assigned
• Allocate work to Tea ladies, ensuring the office is always clean and
well-ordered.
• Perform other tasks at the request of Manager Office Management
Manhomes là nhà phân phối chính thức các dự án Vinhomes. Tập thể công ty bất động sản Manhomes luôn nỗ lực mang đến cho khách hàng sự minh bạch, chuyên nghiệp, uy tín để xứng đáng là đối tác chiến lược của Vinhomes.
” Đội ngũ nhân viên trẻ đầy nhiệt huyết, năng động, tận tâm,… hứa hẹn sẽ mang đến cho khách hàng không gian sống Vinhomes hạnh phúc, tiện nghi. “
Đối với Manhomes, “ TÂM – TẦM – TRÍ” luôn được đặt vào trong kinh doanh.
Tôn trọng đạo đức nghề nghiệp, đạo đức xã hội ở tiêu chuẩn cao nhất. Luôn lấy lợi ích của Quý khách hàng làm trọng tâm, nỗ lực mang đến cho khách hàng những Sản phẩm – Dịch vụ hoàn hảo nhất. Giá trị “niềm tin” của Khách hàng là thước đo thành công của chúng tôi.
Tập đoàn đề cao tinh thần Đổi mới – Sáng tạo – Kết nối – Phát triển, nhằm tạo ra giá trị khác biệt và bản sắc riêng trong từng Sản phẩm – Dịch vụ.
Review MANHOMES
Công ty lừa đảo, giám đốc toàn dụ người vào làm sales