Mô tả công việc
To provide customer care:
- Support Customer Service Manager and Customer Service Team Leader to develop and implement customer reward activities such as Tet, Christmas gifts.
- Collect and provide holiday plans and volume forecasts for both Customers&039; public holidays and Vietnamese public holidays or special days that the company holds an event.
- Follow up pro- actively with production to "warn" customers on the delivery status and delivery difficulties.
To handle customer requests/ complaints and propose a solution:
- Propose solutions to customer requests/ complaints.
- Filter and assign requests to the relevant team/person.
- Monitor and follow up on the progress of resolving requests.
- Ensure requests are handled properly and on- time
- Raise a voice and/or alarm the CS Executive if there are any critical customer- related matters.
To manage customer database and customer relationships:
- Update and maintain the customer information records, contact list.
- Develop and maintain customer relationships.
To support Production and other departments in customer- related matters:
- Support Production in checking any order related matters such as instruction, input.
- Support Production in downloading, uploading, and order creation properly and on- time.
- Greet new customers
- Transfer finished materials to customers in case it cannot be transferred via systems
- Propose a solution for improvement of IT infrastructure and system for customer service activities.
- Contact and inform customers in any production matters that Production requires such as bad inputs, instruction clarification, wrong quantity, additional editing charge, etc.
- Implement seasonal customer- related production workflow.
- Contact and inform customers in any system matters that System/IT requires such as system errors, system upgrade, system feature launch, etc.
- Contact and inform customers of any billing matters that Accounting requires.
Others related tasks as assigned:
- Support Customer Service Manager and Customer Service Supervisor in provide on- job training, coaching, mentoring to the team members.
- Ensure customer service standards are aligned with the corporate standards/values
- Support Customer Service Manager and Customer Service Supervisor in conducting customer satisfaction surveys, analysis issues, and propose action.
- Identify areas for quality management optimization/improvements and promote improvement activities of department working processes, workflows.
Yêu cầu công việc
Experience: 6 months- 1 year of working experience with customer service and/or marketing and sales, English speaking...
Languages: Excellent English skills, especially speaking and writing skills. Fluent in Vietnamese.
Hard- working and good health.
Willingness to work in rotational shifts (6:30am – 2:30pm, 2:30pm – 10:30pm, 10:30pm – 6:30am)
Education: University degree in English, Customer Service, Marketing & Sales, etc... are preferable
Good communication skills, patient personality.
Self- motivated with strong team skills, a high degree of punctuality.
Quyền lợi
International, professional, creative working environment and talented teams
Daily various foods, drink, and seasonal fresh fruits
Relevant training will be provided at the company’s expense and we also allow developers to improve their skill set during normal business hours
Insurance as Government&039;s regulations (social insurance, medical insurance, unemployment insurance, etc.)
Premium Healthcare Insurance package, with the possibility to cover family members
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-20 02:35:02
Công Ty TNHH May Mặc Chiến Lược Xanh được thành lập từ năm 2013 dựa trên nền tảng Công ty Wash Chiến Lược, với hơn 12 năm kinh nghiệm về Wash, nhuộm cho các thương hiệu thời trang hàng đầu thế giới như: Tommy. Levi's, Nike, Abercrombie & Fitch,...
Với nhiều năm kinh nghiệm phục vụ cho các thương hiệu lớn và nổi tiếng , giúp chúng tôi nhanh chóng nắm bắt xu hướng thời trang thế giới để đáp ứng nhu cầu thời trang trong nước, cộng thêm sự đầu tư sản xuất quy mô và khép kín như: Thiết kế, May, Nhuộm, Wash,.. chúng tôi hoàn toàn tự tin mang lại những lợi ích tốt nhất cho khách hàng không chỉ hôm nay mà là quá trình lâu dài.
Hiện nay công ty mở rộng thị trường sản xuất – TM các văn bản thời trang quần Jean nam và nữ ra thị trường nội địa và trong nước mang thương hiệu ECOSG. Nên công ty chúng tôi đang cần đội ngũ nhận sự lớn đáp ứng cho sự phát triển của dòng sản phẩm ra thị trường của công ty.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2013
Mission
Với chặng đường dài vượt qua nhiều thử thách để phát triển Wash Chiến Lược như ngày hôm nay là những câu chuyện, trải nghiệm đầy cảm hứng và động lực giúp toàn thể đội ngũ vững tin tiến về phía trước, xây dựng xã hội giàu mạnh, tự hào thương hiệu Việt Nam.