Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Functional Test Preparation and execution:
- Prepare functional test cases for UAT to ensure the system meets the required specifications and functionalities.
- Collaborate with the project team to ensure UAT environments are set up and ready for testing.
- Document and maintain test cases, ensuring they cover all possible scenarios and edge cases.
- Execute manual test cases and record test results, identifying and reporting any defects or issues encountered during testing.
- Work closely with the IT development team and vendors to resolve any identified issues and retest fixes.
Other Test phases:
- Understand the integrations across systems and support end to end testing.
- Perform data reconciliation verifications after data migration.
- Verify the accuracy of new system reports generated.
- Work closely with downstream EDW team to support regression testing
System Demo Walkthrough:
- Attend 2-3 hours per day for system demo walkthrough with the vendor.
- Participate in approximately 20 sessions of system demo walkthroughs.
- Actively engage with the vendor during the walkthrough sessions, asking questions and providing feedback.
- Collaborate with the project team to ensure the system meets business requirements and aligns with the agreed-upon design.
- Document and communicate any issues or concerns identified during the walkthrough sessions to the project team
System Rollout:
- Support postproduction rollout and monitoring.
- Provide regular status updates on readiness to use system.
- Activity communicates with project team on issues encountered in new system, with documented evidence.
- Aid branch in updating existing EUCs to comply with new system reports.
- Perform verification on customer statements and advice generated.
- Assist branch for local regulatory and head office reporting changes
Share the workload with Operations team
Outward remittances
For manual processing:
- Verify signature, authority and indemnity (where applicable). For faxed instructions/email with scan instructions, to closely monitor until originals are submitted.
- Check customer's account balance before processing.
- Perform a call back (where applicable).
- Name screening (where applicable).
- Check supporting documents for the payment (where applicable);
- Process transactions in core banking system.
- Prepare CITAD payment instructions (where applicable);
- Issue e-invoices/ Tracking pending items/ Filing.
For internet banking/API/H2H
- To handle “drop-to-repair” as per established procedures (i.e. checking supporting documents, handling AML screen hits and dormant accounts)
Inward Remittances
- Check supporting docs (where applicable)
- Proceeding to credit customer’s account in core system for those transactions require manual intervention.
- Issue credit advice to customers.
- Filing.
Reporting
- Prepare and submit remittance-related reports to the Head Office and the State Bank of Vietnam.
Yêu Cầu Công Việc
- At least 3 years of experience in core banking and Payments/ Remittance operations, testing. Experience using Midas Payment System is preferred.
- Proficiency in English, both written and verbal
- Excellent communication skills, with the ability to clearly articulate issues, provide feedback, and collaborate across teams.
- Strong attention to detail to ensure accuracy in system testing
- Analytical skills to identify, troubleshoot, and resolve system
- Ability to work well in a team environment, collaborating with colleagues, and other to achieve project goals.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Phụ cấp khác: Phone Allowance
- Thời gian thử việc: 2 months
- Độ tuổi: 25 - 35
- Thời gian làm việc: Monday - Friday, 08.30 AM - 05.30 PM
- Đồng nghiệp: Friendly an profesional environment
- Phúc lợi:
Accident Insurance
13th salary - Ngày nghỉ: 12 Annual Leave
- Lương: 20 Tr - 30 Tr VND
MINISO ở đây để giúp người tiêu dùng trẻ tìm thấy niềm vui cuộc sống bằng những sản phẩm chất lượng cao với giá cả hợp lý nhất
Là một thương hiệu bán lẻ lấy cảm hứng từ phong cách sống, MINISO cung cấp đa dạng các mặt hàng chất lượng cao, giá cả phải chăng như: gia dụng, mỹ phẩm và thực phẩm,... Được thành lập từ năm 2013 bởi doanh nhân có tầm nhìn chiến lược sâu rộng Ye Guofu, MINISO đã có mặt tại hơn 80 quốc gia với hơn 4,200 cửa hàng, bao gồm cả Mỹ, Anh, Canada, Úc, Tây Ban Nha, UAE, Ấn Độ và Mexico,…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ BHYT, BHXH, BHTN, … theo quy định của Nhà Nước
- Được tham gia gói BH tai nạn 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Happy Hour
- Tổ chức cho các nhân sự có sinh nhật trong tháng
- Là Phụ Nữ thật tuyệt
- Được đi du lịch 1 lần trong 1 năm
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 2013
Mission
- “A better life has nothing to do with the price”, đó là sứ mệnh thúc đẩy MINISO không ngừng phấn đấu mang đến những sản phẩm chất lượng cao, mẫu mã đẹp mắt nhưng vẫn đảm bảo mức giá hợp lý đến người tiêu dùng trên toàn thế giới.
- Từ việc phát triển sản phẩm đến tìm hiểu trải nghiệm của khách hàng, MINISO luôn dựa trên ba nguyên tắc cốt lõi:
- Chất lượng cao, giá tốt: Để đảm bảo được nguyên tắc này, Miniso đã luôn nổ lực nghiên cứu, phát triển sản phẩm từ khâu thiết kế đến lựa chọn nguyên liệu và sản xuất.
- Niềm vui: Mua sắm chính là niềm vui của khách hàng khi đến với MINISO.
- Sự thư thái: Tại MINISO, khách hàng có thể thoải mái tận hưởng những sản phẩm đẹp mắt, phong phú, giá tốt, không cần phải đắn đo lựa chọn, chỉ cần thích là có thể mang đi!
Review Miniso Việt Nam
Học hỏi được kinh nghiệm tu vấn bán hàng giao tiếp, không khí làm việc trong công ty luôn vui vẻ, tạo cảm giác thoải mái cho nhân viên. (id)
Công việc tốt, giờ làm việc thoải mái, dễ chịu, sếp rất quan tâm nhân viên và thân thiện, quy trình chuyên nghiệp rõ ràng (id)
Công việc tốt nhưng thời gian làm việc chưa thực sự hợp lý (id)