Mô tả công việc
Provide proactive and professional administrative support and assistance to Partners/ Directors/ Managers and Practice Staff to ensure a smooth workflow and to meet the Goals of Work Quality, Timeliness, Team Collaboration and Go Digital.
Key Responsibilities:
● Planning procedures for new & existing clients: ICR, AML, CES, JBR (research client info for Managers relating to the current & new clients if required by TM);
● Checking Non audit services & unpaid bill per team's request;
● Granting access rights on G-drive for engagement teams;
● Providing administrative support to audit teams in organizing internal audit meetings. Tasks include preparing the agenda, prepare meeting materials, scheduling the meeting, sending invitations, attending the meeting and taking minutes;
● Preparing and sending out confirmation letters, checking tracking code with Receptionist and doing the confirmation verification process as per TM's request;
● Supporting Partners/Directors and audit teams to book air ticket/accommodation for business trip;
● Supporting for Assurance's proposals, bidding procedures based on TMs' portfolio;
● All secretarial works relating to typing, correction, formatting, finalizing and printing Financial Statement Reports, Management Letters, Engagement Letters, Proposals, etc.;
● Printing, copying and scanning, sending out correspondences, greetings cards, notebooks,Tet gifts...;
● Process billings and follow up on payment; and
● Other tasks related to secretarial work.
Yêu cầu công việc
● Good command of English;
● Good computer skills;
● 1 - 3 years experience in relevant field.
● Maintain a high level of confidentiality of all matters pertaining to clients information;
● Careful, proactive, hard working, able to adapt to pressure situations;
● Able to adjust to different work environments and methods;
● Able to deal with different persons in daily work;
● Able to get along with others/work in a team;
● Ensure the standard formats of PwC are always applied; and
● Ensure the office procedures are always followed.
Quyền lợi được hưởng
13th month salary and bonus
Đào tạo
Professional training international environment
Máy tính xách tay
Working Laptop
Công ty TNHH Môi trường Công nghệ Công Thành (ENVITECH) được thành lập theo Quyết định 1308 GP/TLDN ngày 23 tháng 6 năm 1998 của Bộ Kế hoạch và Đầu tư.Công Thành là một trong những công ty dẫn đầu trong việc cung cấp các giải pháp toàn diện từ tư vấn thiết kế, thi công công trình đến việc cung cấp vật tư thiết bị, hóa chất cho ngành xử lý nước, nước thải, khí bụi tại Việt Nam.
Ngoài ra, Công Thành có bề dày kinh nghiệm trên các lĩnh vực nghiên cứu chất lượng môi trường, lập dự án xử lý ô nhiễm môi trường; phát triển công nghệ xử lý nước thải, chất thải rắn, khí thải và tiếng ồn;
Hệ thống quản lý chất lượng của Công Thành đã được đánh giá, kiểm nghiệm và công nhận đạt tiêu chuẩn ISO 9001:2008 do tổ chức Vinacert chứng nhận.
Với 22 năm kinh nghiệm trong ngành, Công Thành đã gặt hái được nhiều thành công & doanh số hàng năm của chúng tôi liên tục tăng.
Với doanh số liên tục tăng hằng năm chúng tôi được tin tưởng giao trách nhiệm là đại lý phân phối độc quyền cho nhiều thương hiệu tên tuổi lớn trên thế giới như GE Water (USA), Tsurumi (Nhật Bản), Graver Technologies (USA), SSI (USA), Aqua+ Tech (Thụy Sỹ), Koch (USA), Taconic (Korea),...
"Công Thành là điểm đến cho tất cả những ứng viên có đủ trình độ, kỹ năng & tham vọng thăng tiến, mong muốn khẳng định, phát triển bản thân, gắn bó lâu dài cùng sự phát triển bền vững của công ty."
Tại Công Thành, chắc rằng bạn sẽ có nhiều cơ hội để phát triển nghề nghiệp và thành công. Bạn sẽ thấy Công Thành là một tổ chức định hướng vào hành động và kết quả, môi trường làm việc của Công Thành là một môi trường năng động, thử thách, hỗ trợ và mang tính động viên khích lệ. Hân hoan chào đón các bạn trở thành thành viên của gia đình Công Thành.