Các phòng ban đang tuyển dụng tại PHUONG NAM TELECOM

Kỹ thuật
Buôn bán/ Kinh doanh

Việc làm PHUONG NAM TELECOM

Cập nhật 14/12/2024 16:14
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH MỘT THÀNH VIÊN DỊCH VỤ VIỄN THÔNG PHƯƠNG NAM
Maintenance Supervisor (Processing)
PHUONG NAM TELECOM
4 việc làm 10 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 26/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 8 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Bình Dương

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

General responsibilities:

  1. Planning, executing & monitoring maintenance and improvement activities in the following areas: processing hall, end of line area, and external auxiliary equipment;
  2. Build team capacity to achieve overall department and plant objectives, and ensure maintenance activities comply with ISO, OHSAS and HACCP management systems and MESS;

Main duties:

  • People: Lead, train and develop people to achieve group objectives, enrich their skills and knowledge. Responsible for professional and personal development and career planning for all his subordinates to maintain the continuity and meet the business growth.
  • Maintenance: Enable high performance Operations, providing assets' Maintenance according to the PeMM (PepsiCo Maintenance Methodology). Support and contribute to have a proper spare part management and planned maintenance (PM) in assigned area.
  • Budget Management: Built the maintenance budget, ensuring justification, request, implementation, reporting and tracking in line with PeMM.
  • Energy/Water/EHS Management. Ensure optimum energy/water consumption at factory level, by implementing proper maintenance & improvement activities to the factory assets and respecting SHE policies.
  • Process Optimization: Drive innovation & improvement project in assigned area, initiating/coordinating implementation of new processes/technologies with relevant BU Engineering.

Yêu Cầu Công Việc

Requirements
- Minimum 3 years of experience in a technical field such as Mechanical Engineering, preferably within the food, FMCG manufacturing, or consumer goods industries. Relevant positions include Engineer Supervisor, Mechanical Supervisor, Industrial Services, Maintenance & Improvement, or Mechanical Engineer, among others.
- Recommendation to have participated in a Maintenance and/or Fixed Assets Maintenance responsibilities, including the preparation, definition, control and follow up of maintenance budgets.
- Personnel Supervisory experience (with technical teams, Mechanical and Electrical (contractors, suppliers, or other 3rd parties)
- Participation in multi-disciplinary teams aiming to process or packing optimization.
- Work following defined indicators/Objectives, and proactively tracking them.
- Assets Management and Planning, including M&I and decision support and reporting tools in maintenance system, and the requirements to ensure good quality information.
- Food processing plants and technologies (Maintenance and Utilities), food safety, hygienic engineering .
- Basic understanding of Electricity, Control and Automation
- Technical Instructions & Guidelines Management System
- Good understanding of project management.
- TPM implementation

Địa điểm làm việc

Bình Dương
Số 3-4-5, Lô CN2, Đường số 2, KCN Sóng Thần 3, TP. Thủ Dầu Một, Bình Dương

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH MỘT THÀNH VIÊN DỊCH VỤ VIỄN THÔNG PHƯƠNG NAM
PHUONG NAM TELECOM Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
D4-D4bis-D8 đường Thất Sơn, phường 15, Quận 10, TP. Hồ Chí Minh
Thành lập ngày 1/4/2010, Công ty TNHH MTV Dịch vụ Viễn thông Phương Nam (PNC) đang hoạt động trong lĩnh vực triển khai – bảo trì dịch vụ viễn thông. Với đội ngũ kỹ thuật kinh nghiệm, thái độ phục vụ chuyên nghiệp hóa đã giúp PNC ngày càng khẳng định được vị thế vững chắc của mình trong lòng khách hàng. Trong những năm gần đây, PNC đang từng bước cải tiến, áp dụng các công nghệ tiên tiến và giành được rất nhiều giải thưởng danh giá như:

check

Dự án Phân công tối ưu đạt giải Chuyển đổi số xuất sắc nhất FPT Telecom

check

Sao Công nghệ FPT hạng Nhất cho dự án Phân công tối ưu của FPT Telecom.

Chính sách bảo hiểm

  • Phúc lợi xã hội: Bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp…

Các hoạt động ngoại khóa

  • Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..

Lịch sử thành lập

  • Thành lập ngày 1/4/2010

Mission

Với phương châm “KHÁCH HÀNG LÀ TRỌNG TÂM" PNC Telecom tập trung chú trọng hơn cả về chất lượng phục vụ khách hàng. Đây là vấn đề cốt lõi, mang tính chiến lược hàng đầu để phát triển bền vững trong cuộc chiến "giữ chân khách hàng”

Với mục tiêu tăng trải nghiệm của khách hàng, để lắng nghe, thấu hiểu và làm khách hàng hài lòng hơn PNC đã áp dụng quản trị trải nghiệm khách hàng CEM (Experience Management) và điểm số đánh giá độ hài lòng khách hàng CSAT (Customer ) được ghi nhận bởi bộ phận chăm sóc khách hàng vào cơ chế lương thưởng của nhân viên

Những nghề phổ biến tại PHUONG NAM TELECOM

Bạn làm việc tại PHUONG NAM TELECOM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo PHUONG NAM TELECOM

PHUONG NAM TELECOM

Click để đánh giá