Các phòng ban đang tuyển dụng tại PHUONG NAM TELECOM
Kỹ thuật
Buôn bán/ Kinh doanh
You are expected to quickly become a technical reference of the company regarding our different processing needs.
Working location: Dat Do industrial park (Having shuttle bus from Vung Tau city)
Your role will be central in the company. As the Improvement & Maintenance Manager, you will provide technical leadership to the whole Production Team, directly manage the Maintenance team ensuring Production lines performances. This position involves a focus on operational execution (Preventive Maintenance, New lines installation …) and Process development. It requires a close working relationship with the Factory Production Manager while also working directly with the Engineering team in order to continuously improve our production lines, enhancing the productivity and reliability of our processing equipments.
Working time: Monday- Saturday (8am- 5pm)
More particularly:
• Manage full Maintenance Team, Workshop work, Spare parts list and storage.
• Develop scheduled preventative maintenance plans and ensure its good execution: Mechanical, Plumbing, Electrical, Instruments, Software.
• Monitor compliance of production lines with local regulations, internal production standards (ISO 22000)
• Contributes directly to Factory continuous improvement: Reporting issues and proposing optimizations.
• Support Engineering team for new Equipments installation projects, commissioning phases.
• Excellent organizational and leadership abilities.
• Good communication skills in both oral and written English.
• Exceptional communication and interpersonal skills.
• Graduated from engineering major: electrical, mechanical engineering, automation
• Strong knowledge facilities machines and equipment.
• 5+ years of experience in the same position, experience in Food / Feed / Aquaculture industry in advance.
• CAO/DAO skills (autoCAD) for P&ID production: Familiar to work with international standards.
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Xe đưa đón, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-29 22:10:02
check
check
Chính sách bảo hiểm
Các hoạt động ngoại khóa
Lịch sử thành lập
Mission
Với phương châm “KHÁCH HÀNG LÀ TRỌNG TÂM" PNC Telecom tập trung chú trọng hơn cả về chất lượng phục vụ khách hàng. Đây là vấn đề cốt lõi, mang tính chiến lược hàng đầu để phát triển bền vững trong cuộc chiến "giữ chân khách hàng”
Với mục tiêu tăng trải nghiệm của khách hàng, để lắng nghe, thấu hiểu và làm khách hàng hài lòng hơn PNC đã áp dụng quản trị trải nghiệm khách hàng CEM (Experience Management) và điểm số đánh giá độ hài lòng khách hàng CSAT (Customer ) được ghi nhận bởi bộ phận chăm sóc khách hàng vào cơ chế lương thưởng của nhân viên