1. Working with customers about project, products detail and provide quotation.
2. Receives customer order, confirm Pro forma invoice to customers and follow up orders.
3. Maintains customer records by updating account information.
4. Resolves product or service problems by clarifying the customer's complaint; determining the cause of the problem; selecting and explaining the best solution to solve the problem; expediting correction or adjustment; following up to ensure resolution.
5. Ensures customer order to be shipped timely as ETD commitment.
6. Communicates with customers for shipping document, payment.
7. Maintains relationship with customers to ensure customer satisfaction.
8. Completes other assignments and special projects as requested by the Customer Service Supervisor/ Customer Service Manager.
9. Make booking with Liners and Forwarders
10. Submit PKL/INV/CO/SI.- Female
- English 4 skills and Chinese can communicate in working
BENEFITS
- Highly favorable salary according to ability.
- Packed lunch.
- Consider salary increase once/year.
- 13th month salary bonus.
- Health insurance, social insurance, unemployment insurance, ... according to state regulations.
- Periodic health examination once a year.
- There are 12 days allowed in 1 year.
Zenhomes Furnishing là một công ty 100% vốn Việt Nam, được được ấp ủ ra đời dựa trên ý tưởng của khách hàng về một không gian nhà ở hiện đại với các vật dụng đơn giản mà thân thiện trang nhã, gần gũi với người sử dụng, đồng thời thể hiện cá tính riêng của chủ nhân trên từng sản phẩm.
Là một trong những công ty đi tiên phong trong việc thiết kế, sản xuất và kinh doanh vật dụng nội thất theo dây chuyền khép kín, các bản vẽ thiết kế mới sau khi ra mẫu đều được kiểm tra trên thực tế trước khi đưa vào thị trường để đảm bảo tính ổn định về mặt kiểu dáng và yêu cầu chất lượng.
Là một tổ chức với những cộng sự trẻ, có chuyên môn và đầy nhiệt huyết mong muốn mang đến những sản phẩm đẹp, trau chuốt từ khâu thiết kế đến thi công, sản xuất, bên cạnh những dịch vụ tốt nhất.