Mô tả công việc
- Work with Sales Manager plan sales strategy and implement tactics to achieve budget.
- Sell all facets of the hotel and cross sell other Wyndham Hotels Group properties.
- Establish new business and maintain existing business accounts through the preparation and execution of action plans.
- Convert sales leads.
- Handle accounts/prospects jointly with senior positions.
- Solicit and close business according to established parameters.
- Conduct familiarizations and site inspections.
- Maintain a regular sales call pattern.
- Monitor competitive set and communicate tactical changes to Manager.
- Attend regular meetings.
- Entertain prospects and existing key accounts with the view to sustain business and generate further sales.
- Report as required on sales activities and successes.
- Participate in conducting client interviews.
- Maintain regular contract with the Wyndham regional network of hotels and reservation center.
- Monitor competitor activities.
- Build profile in market place.
- Assesses sales and marketing data.
- Assist Sales Manager with collateral distribution and direct mail campaigns.
- Develop and maintain contact with business generators, meeting and convention planners, visitors/Convention Bureau travel agents, tour operators, airlines, corporate accounts, Government Departments and other producers closely allied to Hotel Business.
- Work in line with business requirements.
Quyền lợi được hưởng
- Competative salary package
- International & professional working environment at 5 - star hotel
- Duty meal at staff canteen
- Uniform and laundry service are available
- Others benefits following group's standards
- Others according to Labour Law
Yêu cầu công việc
- Demonstrated ability to interact with customers, associates and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
- Problem solving and organizational abilities.
- Possesses work ethics that exude the ability to meet deadlines and commitments.
- Possesses work ethics that exude the setting of high performance standards and pursues aggressive goals.
- Persuasion skill
- Proficient in the use of Microsoft Office and Property Management System.
- Good writing skills.
- Diploma or Vocational Certificate in Sales & Marketing, Hotel Management, Business Administration, or related field preferred.
- 1 year related experience or an equivalent combination of education and experience.
Yêu cầu hồ sơ
Application:
1. CV to be sent to email address: Nộp hồ sơ
2. Fill in the application form at Security area - Wyndham Garden Hà Nội, HH01 – Đường Tố Hữu, Vạn Phúc, Quận Hà Đông, Hà Nội
3. Directly apply via Hoteljob.vn
Contact person: Ms. Ngọc – 0366 175 014
Zenhomes Furnishing là một công ty 100% vốn Việt Nam, được được ấp ủ ra đời dựa trên ý tưởng của khách hàng về một không gian nhà ở hiện đại với các vật dụng đơn giản mà thân thiện trang nhã, gần gũi với người sử dụng, đồng thời thể hiện cá tính riêng của chủ nhân trên từng sản phẩm.
Là một trong những công ty đi tiên phong trong việc thiết kế, sản xuất và kinh doanh vật dụng nội thất theo dây chuyền khép kín, các bản vẽ thiết kế mới sau khi ra mẫu đều được kiểm tra trên thực tế trước khi đưa vào thị trường để đảm bảo tính ổn định về mặt kiểu dáng và yêu cầu chất lượng.
Là một tổ chức với những cộng sự trẻ, có chuyên môn và đầy nhiệt huyết mong muốn mang đến những sản phẩm đẹp, trau chuốt từ khâu thiết kế đến thi công, sản xuất, bên cạnh những dịch vụ tốt nhất.