· Fully support on contributing to increase Sales & Revenue/ productivity/ market share/ brand awareness/ customer service of Horeca Expat team;
· Prepare quotation, wine for tasting/training, other FOC items;
· Prepare contracts/Memo, create code to update system, product certificates, tasting notes, and other paper works with customers, client;
· Support in design and printing wine list for client (if required);
· Receive orders and track the delivery process;
· Coordinate with shop's staffs, delivery, stock keepers, accountants to get wine sent to clients
· Together with salesman/manager to support accountant in asking out of date payment/debt from clients
· Ensure implement all terms of sales contract with clients;
· Check consignment stock at client's places and get numbers of other accounts from accountant
· Do weekly (Sales), monthly reports (Sales/ FOC/ Schedule);
· Support execution with Director of Events and Horeca Expat Country Director
· Support for training/event preparation
· Inform/communicate with Horeca Expat Salesmen about items low/ run out of stock (work with the Logistic team)
Daily General Task
· Translation, support to clear communication with Horeca Expat Country Director and other team;
· Prepare budget plan and send advance request to accountant
· Prepare payment requests/money request in advance and send to accountant;
· Any other tasks which is asked in order to improve current status of the company;· At least 1-2 years work experience as Sales Assistant
· Experience of working as Assistant to foreigner GD/GM/Manager
Education
· University graduated major in Economy/ Administration/ English language
· Good at Computer skills (MS Office, Internet...)
· Good communication in English (IELTS 6.0..)• Opportunity to work in a professional, active environment; change to development;
• Training opportunity and high motivation;
• Attractive Salary range adapt with ability and personal qualification.
• Salary review one/year;
• Attractive bonus and welfare;
• 13th month salary;
• Fully benefit for Social Insurance, Health Insurance, Un-employment and other benefit according to Labour Code and Company regulations;
• Opportunity to work for a long term basic
Zenhomes Furnishing là một công ty 100% vốn Việt Nam, được được ấp ủ ra đời dựa trên ý tưởng của khách hàng về một không gian nhà ở hiện đại với các vật dụng đơn giản mà thân thiện trang nhã, gần gũi với người sử dụng, đồng thời thể hiện cá tính riêng của chủ nhân trên từng sản phẩm.
Là một trong những công ty đi tiên phong trong việc thiết kế, sản xuất và kinh doanh vật dụng nội thất theo dây chuyền khép kín, các bản vẽ thiết kế mới sau khi ra mẫu đều được kiểm tra trên thực tế trước khi đưa vào thị trường để đảm bảo tính ổn định về mặt kiểu dáng và yêu cầu chất lượng.
Là một tổ chức với những cộng sự trẻ, có chuyên môn và đầy nhiệt huyết mong muốn mang đến những sản phẩm đẹp, trau chuốt từ khâu thiết kế đến thi công, sản xuất, bên cạnh những dịch vụ tốt nhất.