Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Develop and expand new markets & customers
1.1. Approach and successfully develop new distributors or new agent provided from difference sources: Trade counselors, websites, social media, old customers, personal connection, etc.
1.2. Attend world exhibitions to introduce our products and seek new customers.
1.3. Ask new customer to provide their business plan to learn and evaluate their strengths and weaknesses for better advice and support.
1.4. Provide samples to potential customer to test the market. Also, get feedback for the provided samples.
1.5. Update information on new products and current products to have enough information to support
1.6. Prepare and process to sign: Distribution Agreement, Commission Agreement
2. Management and provide good customer service to current active distributors and customers
2.1. Regularly follow up with customers to get update information about their sales performance and feedback about products
2.2. Grasp difficulties that customers are facing to assist and provide better support
2.3. Always update customers about new pricing, policies, trade promotions to encourage and motivate guests to increase their order to reach AOP target
2.4. Capture and update competitors' situation changes
2.5. Update news on change situations around the World: pandemic, ocean freight, political, economic, etc.
3. Manage the process of a PO. Collect sales data and evaluate
3.1. Effectively ensure process of a PO such as signing, payment, production is deployed accordingly with the customer's requirements.
3.2. Coordinate with relevant departments to secure and guaranteed product packaging aligned and delivery on time
3.3. Record sales data and evaluate
4. Other Jobs
4.1. Perform other jobs under the direction of direct manager
5. KPI Jobs
5.1. Revenue and sales performance of team and/or department.
5.2. Monthly sales growth rate (of department).
5.3. Rate of distributors buying new product / continuing to use the product (of department).
5.4. Customer retention (Rate of returning customers, Customer care).
5.5. Developing new Distributors and their sales force
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's degree in Business Administration, International Business, or a related field.
- Sales-oriented mindset
- No prior experience required
- Fluent in Chinese, intermediate level of English
- Good computer skills
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Zenhomes Furnishing là một công ty 100% vốn Việt Nam, được được ấp ủ ra đời dựa trên ý tưởng của khách hàng về một không gian nhà ở hiện đại với các vật dụng đơn giản mà thân thiện trang nhã, gần gũi với người sử dụng, đồng thời thể hiện cá tính riêng của chủ nhân trên từng sản phẩm.
Là một trong những công ty đi tiên phong trong việc thiết kế, sản xuất và kinh doanh vật dụng nội thất theo dây chuyền khép kín, các bản vẽ thiết kế mới sau khi ra mẫu đều được kiểm tra trên thực tế trước khi đưa vào thị trường để đảm bảo tính ổn định về mặt kiểu dáng và yêu cầu chất lượng.
Là một tổ chức với những cộng sự trẻ, có chuyên môn và đầy nhiệt huyết mong muốn mang đến những sản phẩm đẹp, trau chuốt từ khâu thiết kế đến thi công, sản xuất, bên cạnh những dịch vụ tốt nhất.