- Act as the lead point of contact for any matter related to SPX Express key accounts
- Acquire opinions and needs of customers, then work closely with Operations, Technology, ... to improve service quality, and bring positive experiences and satisfaction to customers.
- Build and maintain strong, long-lasting customer relationships.
- Provides prompt and efficient service to Sellers including the appropriate escalation of Sellers’ issues.
- Regularly forecast the volume from the key sellers.
- Identify, capture seller demand, and grow opportunities to ensure growth volume/revenue of accounts & develop a trusted relationship with them.
- Assist with high-severity requests or issue escalations as needed.
- Able to coordinate with cross-functional teams to identify issues and follow up on solutions.
- Driven to achieve team goals and transparently sharing ideas to help the team improve performance.
- Maintains acceptable performance metrics such as quality, productivity, first contact resolution, and attendance
- The Seller Support Associate acts as the primary interface between SPX Express and our 3rd party sellers, providing phone and/or email support governed by internal service level agreements. The Seller Support Associate will be responsible for providing timely and accurate operational support to 3rd party Sellers on the SPX Express platform
- Liaise with other departments such as Customer Service, Operations, or Payments teams as required to resolve Seller’s issues and questions.
- Perform other duties as assigned by the line manager.
- Preferred background in business administration/ supply chains/ e-commerce.
- Have at least 2 year of experience in e-commerce logistics.
- Have a good sense of process understanding and workflow optimization.
- Good at communication, negotiation, and problem-solving.
- Work independently and proactively take on new responsibilities where most needed.
- Good data analysis skills and Google Sheets is a big plus.
- Desire to learn and desire to understand how the world works.
Zenhomes Furnishing là một công ty 100% vốn Việt Nam, được được ấp ủ ra đời dựa trên ý tưởng của khách hàng về một không gian nhà ở hiện đại với các vật dụng đơn giản mà thân thiện trang nhã, gần gũi với người sử dụng, đồng thời thể hiện cá tính riêng của chủ nhân trên từng sản phẩm.
Là một trong những công ty đi tiên phong trong việc thiết kế, sản xuất và kinh doanh vật dụng nội thất theo dây chuyền khép kín, các bản vẽ thiết kế mới sau khi ra mẫu đều được kiểm tra trên thực tế trước khi đưa vào thị trường để đảm bảo tính ổn định về mặt kiểu dáng và yêu cầu chất lượng.
Là một tổ chức với những cộng sự trẻ, có chuyên môn và đầy nhiệt huyết mong muốn mang đến những sản phẩm đẹp, trau chuốt từ khâu thiết kế đến thi công, sản xuất, bên cạnh những dịch vụ tốt nhất.