Việc làm
- Reviews
- Việc làm
- Mức lương
- Phỏng vấn
- Tổng quan
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Customer Service Specialist
Sinocare Vietnam L&M
3 việc làm
3 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
10/08/2025
Hạn nộp hồ sơ:
10/09/2025
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
1 - 3 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Position Overview
We seek a proactive Customer Service Specialist to serve as the primary liaison for our B2B distributors and End user. You will resolve after-sales inquiries, technical issues, and complaints related to Sinocare's glucose monitoring products (both BGM, CGM) and blood pressure monitoring, ensuring exceptional support for customers and strengthening distributor relationships.
Key Responsibilities
1. Resolve product technical and service Issues:
• Handle after-sales inquiries (email/phone/chat/F2F) about product functionality, complaints, returns, and technical troubleshooting for glucose meters/strips, CGM, Blood pressure monitor
• Provide timely, accurate solutions and guidance.
2. Internal Coordination:
• Escalate complex issues to Technical Support, Quality, or Logistics teams and track resolutions.
3. Relationship Management:
• Proactively communicate resolution progress to distributors and endusers.
• Gather feedback to improve products/services.
4. Documentation & Compliance:
• Log all interactions and resolutions in CRM systems.
• Adhere to medical device regulations and company policies.Working time: 8:30 AM - 5:30 PM, From Monday to Saturday Morning
1. 1-3 years in customer service; medical device/IVD industry experience a plus.
2. College degree or higher
3. Excellent communication (verbal/written) and problem-solving.
4. Ability to explain technical details clearly (e.g., glucose meter operation).
5. Patience, empathy, and a service-oriented mindset.
6. Comfortable in a fast-paced environment.
7. Technical: Proficiency in MS Office; CRM experience (e.g., Salesforce) preferred.
8. Language: English can be used as a working language.Thưởng
13th-month salary
Chăm sóc sức khoẻ
Social insurance, annual health check, annual leave based on the Labor law and company regulation
Đào tạo
Learn and improve professional selling skills & other skills by international standards
Xem thêm
We seek a proactive Customer Service Specialist to serve as the primary liaison for our B2B distributors and End user. You will resolve after-sales inquiries, technical issues, and complaints related to Sinocare's glucose monitoring products (both BGM, CGM) and blood pressure monitoring, ensuring exceptional support for customers and strengthening distributor relationships.
Key Responsibilities
1. Resolve product technical and service Issues:
• Handle after-sales inquiries (email/phone/chat/F2F) about product functionality, complaints, returns, and technical troubleshooting for glucose meters/strips, CGM, Blood pressure monitor
• Provide timely, accurate solutions and guidance.
2. Internal Coordination:
• Escalate complex issues to Technical Support, Quality, or Logistics teams and track resolutions.
3. Relationship Management:
• Proactively communicate resolution progress to distributors and endusers.
• Gather feedback to improve products/services.
4. Documentation & Compliance:
• Log all interactions and resolutions in CRM systems.
• Adhere to medical device regulations and company policies.Working time: 8:30 AM - 5:30 PM, From Monday to Saturday Morning
1. 1-3 years in customer service; medical device/IVD industry experience a plus.
2. College degree or higher
3. Excellent communication (verbal/written) and problem-solving.
4. Ability to explain technical details clearly (e.g., glucose meter operation).
5. Patience, empathy, and a service-oriented mindset.
6. Comfortable in a fast-paced environment.
7. Technical: Proficiency in MS Office; CRM experience (e.g., Salesforce) preferred.
8. Language: English can be used as a working language.Thưởng
13th-month salary
Chăm sóc sức khoẻ
Social insurance, annual health check, annual leave based on the Labor law and company regulation
Đào tạo
Learn and improve professional selling skills & other skills by international standards
Xem thêm
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo
Sinocare Vietnam L&M
Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
29 Ngõ 52 Quan Nhân, Phường Thanh Xuân, TP.Hà Nội
Công Ty TNHH MTV Sinocare Vietnam L&M là nhà sản xuất và tiêu thụ máy đo đường huyết lớn nhất châu Á. Năm 2015 công ty đã hợp nhất thành công cùng thương hiệu máy đường huyết Nipro, một trong ba thương hiệu hàng đầu của Mỹ, hình thành lên Trividia. Hiện tại công ty đã xây dựng nhà máy sản xuất tại Mỹ, Trung Quốc và Nam Mỹ. Cùng với việc ngày càng già hóa kết cấu dân số Việt Nam, số người mắc bệnh tiểu đường cũng tăng dần qua từng năm. Số lượng này đã vượt quá 6% tổng dân số Việt nam. Cơ hội trong lĩnh vực đường huyết sẽ rất
Những nghề phổ biến tại Sinocare Vietnam L&M
Bạn làm việc tại Sinocare Vietnam L&M? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Sinocare Vietnam L&M
Click để đánh giá