![CÔNG TY TNHH MTV THẾ HỆ MỚI CÔNG TY TNHH MTV THẾ HỆ MỚI](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/519/screenshot-2024-02-29-200219-1709211642.png)
Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Our client is a leading pharmaceutical company specializing in collagen products. They are seeking motivated and results-driven individuals to join our team as Sales & Marketing Manager:
- Strategy Development, Planning, and Presentation to the Board of Directors (BGĐ)
- Develop brand development and communication strategies for each brand according to the company's business orientation, strategy, and objectives.
- Create annual plans and organize the implementation of brand development and communication activities for each brand.
- Implement quarterly and monthly plans periodically.
- Develop and present sales channel plans, allocate revenue target proportions for each channel according to the brand's development goals.
- Develop and manage annual, quarterly, monthly, and effective campaign budgets.
- Manage the quality of images and content across communication channels (KOL/MI, OOH, PR, Collaboration, Digital, POSM, Events, etc.).
- Collect and process information about the market, consumers, and competitors.
- Regularly evaluate the effectiveness of brand communication activities and propose solutions.
- Anticipate brand risks and crises to have timely handling measures.
- Monitor and evaluate the effectiveness of revenue from each channel in combination with marketing programs against the set plan objectives.
- Promote the company's sales revenue and profit growth.
- Analyze sales data (revenue, SKU, etc.) periodically.
- Propose solutions and ideas to improve the brand's development in terms of both revenue and branding.
- Build the personnel structure for the team and propose recruitment.
- Manage and direct the activities of team members.
- Train and develop the team in skills and a sense of responsibility as well as teamwork.
- Coordinate with the service division to achieve the brand's objectives.
Yêu Cầu Công Việc
- Graduated from university with a major in economics, business, or marketing.
- Knowledge of branding, planning, management, and integrated marketing communications (IMC).
- Knowledge of brainstorming, orienting communication ideas, communication models, content planning, and media planning.
- Understanding of advertising execution and brand management on digital platforms and tools for measuring communication effectiveness: Google Trends, Google Analytics, Fanpage Karma, Page Insights, SMCC, and other social listening tools.
- Computer Skills: Proficient in using Office software
- Good English communication skills
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
![CÔNG TY TNHH MTV THẾ HỆ MỚI CÔNG TY TNHH MTV THẾ HỆ MỚI](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/519/screenshot-2024-02-29-200219-1709211642.png)
CÔNG TY TNHH MTV THẾ HỆ MỚI PHÚ THỌ (FGC Thương hiệu trà Cozy) được thành lập từ năm 1996, Hiện nay Công ty đã phát triển thành tập đoàn lớn nhất trong ngành chè Việt Nam với 15 nhà máy chè trên cả nước. Hiện tại, tổng doanh thu xuất khẩu hàng năm của FGC lên tới gần 20.000 tấn chè. Sản phẩm của công ty đã được xuất khẩu sang 50 quốc gia trên toàn thế giới. Với số lượng lớn các nhà máy và đồn điền cũng như công nghệ chế biến hiện đại, FGC có thể cung cấp các sản phẩm cho khách hàng với nhiều lựa chọn.
Những nghề phổ biến tại FGC Thương hiệu trà Cozy
Bạn làm việc tại FGC Thương hiệu trà Cozy? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo FGC Thương hiệu trà Cozy](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/519/screenshot-2024-02-29-200219-1709211642.png)