Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
- Create / Modify bookings for all customers’ request via email / intranet / Mymsc.com / cross booking (including DG/Reefer cargoes/Special GOH, OT)
- Follow up latest space situation (both feeder / mother vessel) to avoid exceed FIX – optional spaces
- Special attention to tender / GVA VIP having commitment spaces / mother vessel voyage
- Provide information of vessel details, shipping schedule to shipper
- SOB / EDI / TLA / VGM (incase missing VGM make sure shipper well informed and update on time, avoid No VGM = No LOAD)
- Send rollover advice to customers and agents for all trade lines
- Send loading confirmation for VIP clients
- Handle COD / hold / return / re-export request (co-ordinate parties concerning Sales, Freight team, Docs team)
- Handle UAC incase POD agent notice to POL (all cases have consult guideline from CS manager how to handle specific case and update both sides shipper and POD agencies on time)
- Regular pushing shipper co-ordinate with their consignee clear cargo to avoid DEM / STORAGE basic daily increasing and affect into utilization MSC’s equipment
- To perform SANCTION booking, follow up latest policies at GVA Website guideline, make sure submit to Proxy Compliance Officer before send booking confirmation to local shipper
- Collaborate with other departments to ensure the smooth delivery of operations
Yêu Cầu Công Việc
1. Key experience & qualifications:
- Diploma / Degree in any other subjects or majors
- At least 2-3 years of Customer Service function in Shipping
2. Key competencies & skills:
- Knowledge portnet, TMS
- MS Office applications
- Able to work independently and ability to work under pressure
- Team-work skills
- Good in English communication, both written and verbal
- Customer oriented, ability to respond positively and sensitively to the need of customers and follows though queries / transactions effectively and efficiently and reverts to customers without delay
3. Key performance indicators / measures:
- SOB / EDI, TLA accuracy / on time
- Booking accuracy
- Responsiveness (respond to INTRA booking requests in no more than 02 working hours)
- Minimize service error cost to POL
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH MTV SX TM & DV Hoàng Tuấn Khoa tiền thân là cơ sở Trung Tín, được thành lập từ năm 2008 cho đến nay.
Để các sản phẩm khi đến tay người tiêu dùng đều đảm bảo chất lượng và an toàn vệ sinh thực phẩm, Công ty Hoàng Tuấn Khoa luôn tuân thủ nghiêm ngặt các tiêu chuẩn của hệ thống quản lý chất lượng ISO 9001:2008, HACPP từ nguyên liệu đầu vào cho đến khâu hoàn tất sản phẩm.
Công ty chuyên sản xuất cung cấp các loại sản phẩm phục vụ cho các công ty thực phẩm, công ty mỹ phẩm, công ty thương mại trong lĩnh vực sản xuất và xuất khẩu. Những sản phẩm công ty đã và đang cung cấp cho thị trường trong và ngoài nước như sau:
Nhóm mỹ phẩm: mặt nạ thạch dừa, mặt nạ nha đam.
Nhóm sản phẩm cung cấp cho nhu cầu sản xuất nước giải khát, kem, sữa gồm có: Thạch dừa (Nata de coco), nha đam (Aloe vera), mè rang, past đậu xanh, past đậu đỏ, past khoai môn, thanh long, xoài, chanh dây,…
Nhóm hóa chất: PAC (Poly Aluminium Chloride), Acid Citric, Oxy (H2O2), NaOH vẩy (99%), Sodio metabisolfito HP, Chlorine (Calcium Hypochlorite 70%).