Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
JOB DESCRIPTIONS:
Team leader will be directly responsible for tasks including (but not limited to):
• Overseeing the day-to-day operations of our teams.
• Performing quality monitoring as required to improve overall service quality.
• Training agent on soft skills, call handling, ticket handling, and communication skills.
• Training new joiners. Conduct refresher trainings on new implementations and process changes.
• Provide information to assist in the performance feedback (from Supervisors to Agents) and to increase motivation concerning Contact Center quality concerns.
• Ensuring that internal policies, procedures, and compliance regulations are being followed Identifying operational / training issues and helping team in fixing these gaps.
• Prepare training material, scripts and conduct sessions based on analysis. Support management team to build SOP.
• The ability to contribute to a better working environment for yourself and your co-workers. This includes self-awareness, initiative, accountability, persistence, resilience, patience, perceptiveness, and emotional regulation.
• Co-ordinate the activities of the teams; provide support and advice to team members.
• Monitor performance and lead the team to achieve key performance indicators (KPIs) and provide an excellent service to customers.
• Evaluate customer feedback and identify ways to maximize customer satisfaction.
• Ensure that standard operating procedures are documented and maintained.
• Maintaining adequate staff levels and quality.
Yêu Cầu Công Việc
JOB REQUIREMENTS:
• At least 2 years’ experience in customer service/ call center/ contact center environment.
• Good at English.
• Intermediate to advanced reporting skills.
• Ability to identify and analyze data for trends.
• Experience in providing performance feedback to motivate and mentor agents.
• Pro-active, hardworking and detail oriented.
• Well-developed communication skills, ability to communicate to all levels.
• Able to understand customer requirements and deliver an excellent level of service.
• Organizational skills with the ability to handle multiple tasks; prioritize effectively and demanding workload.
• Problem solving skills.
• Excellent team player.
• Effective team co-ordination and leadership skills.
• A high level of commercial awareness.
• Flexibility with the department’s shift rotation pattern.
• Knowledge of customer service software and systems.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH MTV SX TM & DV Hoàng Tuấn Khoa tiền thân là cơ sở Trung Tín, được thành lập từ năm 2008 cho đến nay.
Để các sản phẩm khi đến tay người tiêu dùng đều đảm bảo chất lượng và an toàn vệ sinh thực phẩm, Công ty Hoàng Tuấn Khoa luôn tuân thủ nghiêm ngặt các tiêu chuẩn của hệ thống quản lý chất lượng ISO 9001:2008, HACPP từ nguyên liệu đầu vào cho đến khâu hoàn tất sản phẩm.
Công ty chuyên sản xuất cung cấp các loại sản phẩm phục vụ cho các công ty thực phẩm, công ty mỹ phẩm, công ty thương mại trong lĩnh vực sản xuất và xuất khẩu. Những sản phẩm công ty đã và đang cung cấp cho thị trường trong và ngoài nước như sau:
Nhóm mỹ phẩm: mặt nạ thạch dừa, mặt nạ nha đam.
Nhóm sản phẩm cung cấp cho nhu cầu sản xuất nước giải khát, kem, sữa gồm có: Thạch dừa (Nata de coco), nha đam (Aloe vera), mè rang, past đậu xanh, past đậu đỏ, past khoai môn, thanh long, xoài, chanh dây,…
Nhóm hóa chất: PAC (Poly Aluminium Chloride), Acid Citric, Oxy (H2O2), NaOH vẩy (99%), Sodio metabisolfito HP, Chlorine (Calcium Hypochlorite 70%).