Mô tả công việc
Schedule services for individuals and large groups using spa/salon reservations software system. Call guests to confirm scheduled services. Answer questions about available services. Update the reservations/cancellations list throughout the day, inform providers of last-minute changes, and resolve scheduling issues as needed by working with supervisor/manager. Check in guests for appointments, confirm first and last name, and provide general spa orientation to guests upon arrival. Promote and sell spa/salon services. Obtain assigned bank and ensure accuracy of contracted monies, obtain change required for expected business level, and keep bank secure at all times. Process guest payments for spa/salon services and obtain payment authorization as needed. Accept and log cash tips for employees. Balance, scan, and drop receipts with Accounting. Notify Engineering of maintenance and repair needs.
Report accidents, injuries, and unsafe work conditions to manager. Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; protect company assets. Welcome and acknowledge all guests according to company standards; anticipate and address guests’ service needs; assist individuals with disabilities; thank guests with genuine appreciation. Speak with others using clear and professional language; answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others. Comply with quality assurance expectations and standards. Stand, sit, or walk for an extended period of time. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Quyền lợi được hưởng
Competitive remuneration package
Opportunity to work at one of the biggest hotel groups in the world.
International and professional but friendly 5-star working environment.
Attractive program with Preferential Prices for Employees.
Food and Beverage discount at Hotel restaurant.
Social Insurance as per law
Accident 24/7 Insurance
Other benefits following Hotel policy & Vietnam labor law
Yêu cầu công việc
Related Work Experience: Less than 1-year related work experience.
Supervisory Experience: No supervisory experience.
License or Certification: None
Yêu cầu hồ sơ
Công ty TNHH MTV Xây Dựng & Địa Ốc Hòa Bình Hà Nội (gọi tắt là HHN) là Công ty thành viên của Công ty CP XD & KD Địa Ốc Hòa Bình (gọi tắt là Hòa Bình) thành lập vào ngày 23/09/1987. Ra đời trong thời kỳ đất nước đổi mới, bên cạnh yếu tố thuận lợi khách quan Hòa Bình đã không ngừng nỗ lực vượt khó, vươn lên và khẳng định vị thế của mình. Đến nay, Hòa Bình đã trở thành công ty xây dựng hàng đầu trong nước và có uy tín cao đối với các nhà thầu quốc tế với slogan ấn tượng \"Hòa Bình chinh phục đỉnh cao\".
Từ số lượng CBCNV ban đầu chỉ có vài chục người, đến nay, Hòa Bình đã có một đội ngũ cán bộ quản lý bản lĩnh vững vàng, quyết đoán và năng động cùng một tập thể CBCNV hơn 6000 người có trình độ chuyên môn, sáng tạo, nhiều tâm huyết gắn bó với công ty. Với 25 năm đồng hành và chinh phục đỉnh cao, Hòa Bình nói chung và HHN nói riêng đang từng bước xây dựng cho mình một nền tảng giá trị vững chắc (những công trình đã và đang thi công: Keangnam, Savico Plaza, FLC, Tân Hoàng Minh, Vincom village, TImes City, Habico Tower, Mipec Tower... ). Với định hướng trở thành tập đoàn dẫn đầu Việt Nam trong ngành, Chúng tôi luôn sẵn sàng chào đón những người tài đức đến với Hòa Bình. Chúng tôi cam kết đem lại môi trường làm việc thân thiện, chuyên nghiệp và tạo điền kiện thuận lợi nhất cho nhân sự mới phát triển.