Mô tả công việc
1. Make recommendations to the Regional General Manager in matters pertaining to the development and execution of marketing programs for Serviced Residence
2. Assess marketing needs and monitor sales office administration and effectiveness
3. Solicit maximum business from all market segments
4. Make sales calls on major key accounts, locally and overseas if necessary
5. Meet occupancy, average rate and profits of all Ascott properties - thorough planning, guidance and training of the sales personnel
6. Interpret marketing policies, procedures and programs to the Management and sales personnel
7. Co-ordinate plans for sales coverage outside South Vietnam and the country
8. Review rate recommendations to ensure a competitive position and maximize revenue production
9. Counsel marketing communications on quality, content and usage of locally produced sales promotion materials
10. Secure timely public relations support for execution of the marketing programs of Ascott properties - South Vietnam area
11. Be responsible for all promotional and marketing activities outlined in the marketing plan
12. Prepare annual budget for the sales and marketing office, advertising and sales promotion, and monitor expenses/budget comparison on a monthly basis
13. Review performance evaluation and objectives of sales staff
14. Maintain appropriate membership and attend industry functions as representative of Ascott properties - South Vietnam area
15. Assess training needs of the sales staff and establish appropriate training programs for staff development
16. Prepare monthly report of activities and result which includes sales results, share of market, market trend, competitive activity and forecast report to be submitted to the Regional General Manager
17. Maintain awareness of competition
18. Meet regularly with operating department heads through department heads meeting to review sales efforts and to ensure smooth co-operation in the coordination of the apartment’s service
19. Perform any and all other assignments as directed by the Management
Quyền lợi được hưởng
- 16 paid day on leave per year
- Monthly service charge
- Monthly allowance (Meal, Cell phone)
- Professional training and personnel activities organized periodically
- Full insurance regime under current labor law, plus advanced health-care insurance 100% bear by the Company
Yêu cầu công việc
2.Minimum 5 years experience in sales & marketing management
3. Competencies:
• Managerial Knowledge in the Hospitality Industry.
• Excellent spoken and written English.
• Well versed in use of computers such as PowerPoint and Excel.
• Confident, Good organizational & people development sales, Outgoing personality.
Yêu cầu hồ sơ
Nhà Hàng Sông Sao, một nhà hàng hải sản độc lập tọa lạc tại Quận 2, TP.HCM, Việt Nam. Ngoài các loại hải sản tươi sống hảo hạng mà bạn có thể đặt và cân trực tiếp từ thùng ở trung tâm sảnh nhà hàng, nhà hàng còn có tầm nhìn tuyệt đẹp ra Sông Sài Gòn chỉ cách một quãng đi bộ. Để ăn trưa hoặc sau giờ làm việc đến tận đêm khuya hàng ngày hoặc bất cứ lúc nào bạn muốn thư giãn, ăn uống.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
Một nơi bạn phải đến để thư giãn cùng gia đình, bạn bè, đồng nghiệp hoặc đối tác kinh doanh... để ăn trưa hoặc sau giờ làm việc đến tận đêm khuya hàng ngày hoặc bất cứ lúc nào bạn muốn thư giãn, ăn uống.